От AI до дигитален маркетинг: започва кандидатстването за стажантската програма Hub by Yettel
Секция: Технологии
30 Юли 2025 10:46
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
От AI до дигитален маркетинг: започва кандидатстването за стажантската програма Hub by Yettel До 10 септември студенти и млади специалисти могат да кандидатстват за десетото юбилейно издание на програмата

/КРОСС/ Започва кандидатстването за десетото юбилейно издание на стажантската програма Hub by Yettel. Тази година тя отваря позиции в общо 12 стратегически направления, сред които изкуствен интелект, мрежови технологии, дигитален маркетинг, устойчиво развитие и други.  

Програмата е насочена към студенти от 3. и 4. курс, магистри и млади специалисти, като приемът на кандидатури за отворените позиции ще продължи до 10 септември. 

В зависимост от ролята, стажантите ще работят по ключови за телекома проекти - ще създават иновативни UX/UI дизайни, ще участват в разработката на мобилни приложения и ще анализират големи обеми от данни с цел оптимизация на бизнес процесите и подобряване на клиентското преживяване. Други от тях ще научат как се изготвя анализ на мобилната мрежа, както и ще участват в процесите по вътрешен одит и поддръжката и развитието на дигитални продукти. 

Hub by Yettel продължава 12 месеца - именно продължителността я отличава от повечето стажантски инициативи. В рамките на година участниците навлизат в дълбочина в бизнес процесите и развиват пълноценни умения за работа. Всеки стажант разчита на постоянна подкрепа от своя ментор - опитен професионалист, който го напътства и му помага да развие потенциала си. Така в края на програмата участниците имат цялостен поглед върху дейността на компанията и са много по-подготвени и уверени да продължат развитието си. Това е и едно от големите предимства на Hub by Yettel - че дава реална възможност на талантите да бъдат наети на постоянна позиция.

Участниците в програмата получават месечно възнаграждение, както и пълния пакет придобивки, с които разполагат и служителите на телекома - план с неограничени минути и MB, отстъпка за закупуване на мобилно устройство, ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване и др.

Десетото издание на програмата стартира през ноември, като процесът на подбор преминава през три етапа: кандидатстване с автобиография или CV, телефонно интервю и т.нар. „център за оценка". По време на третия етап кандидатите изпълняват разнообразни практически задачи, които отразяват реални предизвикателства в работната среда. След това те имат възможност за лична среща с ръководителя на екипа, в който кандидатстват, за да получат допълнителна информация и да споделят мотивацията си за развитие.

В своята 10-годишна история Hub by Yettel е посрещнала близо 100 участници. През годините стажантската програма се утвърждава като една от ключовите инициативи, с които Yettel подкрепя младите таланти и дава силен старт на професионалното им развитие. 

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

Yettel България е първият и единствен до момента телеком у нас, сертифициран две поредни години с престижния сертификат Top Employer за високото качество на своите работодателски практики и политики. В основата им стои грижата за служителите, които имат свободата да бъдат себе си, да се развиват и да допринасят за реална промяна със своята работа.

За повече информация: Yettel.bg.