Излиза продължението на най-слушаната аудиокнига у нас
Секция: Здраве
31 Юли 2025 22:41
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Излиза продължението на най-слушаната аудиокнига у нас

/КРОСС/ „Методът на Глюкозната богиня" е практически наръчник със 100 рецепти за топ форма и дълголетие

След като се превърна в най-слушаната аудиокнига у нас за 2024 г. световният бестселър „Глюкозната революция" вече има своето аудио продължение на български език. Новото заглавие „Методът на Глюкозната богиня" е достъпно от броени часове в платформата Storytel. В него авторката - френският биохимик със световна слава Джеси Инчауспе, предлага практическо ръководство с четириседмична подробна и конкретна програма за здравословен и щастлив живот без пикове на кръвната захар. То включва 100 рецепти за стабилна глюкоза, подобряване на енергийните нива и спечелване на войната срещу „вълчия глад". 

Допълнителният ефект, който също привлича вниманието на публиката, е актуалният тренд за забавяне на процесите на стареене. Неслучайно гуруто на дълголетието Дейвид Синклер определя „Методът на Глюкозната богиня" като най-доброто практическо ръководство за оптимизиране на здравето чрез контрол на кръвната захар. Освен това програмата помага за изчистване на кожата и по-добър сън. А обнадеждаващото обещание, което дава авторката е, че няма нужда от броене на калории и отказ от вкусната храна. 

„Методът на Глюкозната богиня" звучи на български отново с гласа на Христина Ибришимова, която преведе слушателите и през „Глюкозната революция", позната още и като новата „библия" за контрол на кръвната захар. Новото заглавие има потенциал да повтори успеха в платформата, също както се случва в световен мащаб със светкавичното му налагане като бестселър с многомилионни тиражи.

„Фактът, че „Глюкозната революция" оглави класацията на най-слушаните аудиокниги на български език през миналата година и в Топ 10 на най-слушаните заглавия в платформата от издаването си до днес, е ясен сигнал за нас от какво имат нужда хората в момента. Нарастващата нужда от достъпна и надеждна информация за физическо и ментално здраве ни вдъхновява да развиваме и обогатяваме постоянно тази категория аудиокниги. „Методът на Глюкозната богиня" е следваща важна стъпка в тази посока. Вярваме, че това е още един начин, по който можем да допринесем за по-качествен и пълноценен живот на слушателите ни - редом с удоволствието от вълнуващите истории в различни литературни жанрове", казва Ана Клисарска, мениджър „Издателска дейност" на Storytel за България.

Премиерата на „Методът на Глюкозната богиня" дава повод платформата да предложи на българската публика и специална селекция от аудиокниги, електронни книги и подкасти с фокус върху темите за здравето и качеството на живот. В сезонната колекция „Силата да се промениш" присъстват утвърдени класики като „Излекувай живота си" на Луиз Хей и „Твоето тяло казва: Обичай се!" на Лиз Бурбо наред с по-революционни теории като „Методът на Вим Хоф". Представени са и български автори, сред които вдъхновяващата Инес Субашка с избрани епизоди от двата сезона на популярния ѝ подкаст „Навикът да си здрав".

 

 

Повече за Storytel Group

Ние сме компания, посветена на изкуството на разказването на истории. Водени от своята цел - „Да бъдем лидер в бъдещето на разказването, като движим света чрез истории" - Storytel Group вдъхновява и забавлява хората по цял свят, съчетавайки иновации с традиции. Ние вдъхваме живот на историите в различни формати, за да могат всички да ги откриват. По всяко време. Навсякъде.

Storytel Group развива дейността си в две основни направления: стрийминг и издателска дейност. Нашата стрийминг услуга е една от най-големите платформи за аудиокниги и електронни книги, предлагаща над 1,6 милиона заглавия на повече от 40 езика на повече от 2,5 милиона абонати. Чрез нашето издателско звено предлагаме висококачествени истории от утвърдени автори в различни жанрове чрез реномирани издателства като Bokfabriken, Gummerus, Lind & Co, Norstedts Publishing Group, People's и Storyside. Централата на компанията се намира в Стокхолм, Швеция.