Digitalk 101: Yettel е лидер по продажби на мобилни устройства и аксесоари
Секция: Технологии
11 Август 2025 13:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Digitalk 101: Yettel е лидер по продажби на мобилни устройства и аксесоари

/КРОСС/ Yettel затвърди позицията си като едно от най-предпочитаните места за покупка на ново мобилно устройство в България. За втора поредна година телекомът оглави класацията Digitalk 101 на доставчиците на комуникационно оборудване, а данните от авторитетното издание показват ръст от 9,1% в приходите на мобилния оператор, реализирани от продажби на смартфони, умни часовници и аксесоари през 2024 г. спрямо 2023 г. Това постижение е резултат от стратегически инвестиции в разнообразие от устройства, иновативен подход към клиентското обслужване и изграждането на цялостна екосистема от услуги с добавена стойност, които превръщат Yettel в предпочитан избор за все повече потребители, когато става дума за покупка и последваща поддръжка на мобилни устройства и аксесоари.

„През годините Yettel се доказа като едно от най-добрите места за закупване на смартфон не само заради изгодните предложения и огромното разнообразие от брандове и модели във всеки ценови сегмент, но най-вече благодарение на цялостния си подход за грижа за устройството през целия му жизнен цикъл", каза Стела Атанасова, директор, „Създаване на стойност за клиента". „Портфолиото ни се отличава с богато разнообразие от смартфони - над 100 модела от 13 бранда. През последната година сме го обогатили с над 80 нови модела смартфони, а 60% от всички въведени устройства през 2024 г. са с AI функционалности. Повечето от предлаганите от нас смартфони поддържат и 5G свързаност в мрежата на Yettel, която влезе в престижния списък на 20-те най-добри в света според осмия пореден сертификат от umlaut", допълва още тя.

През 2024 г. е отчетен двуцифрен ръст и при една от най-бързо растящите категории умни продукти - носимите устройства, които телекомът често предлага в специални пакетни предложения заедно със смартфон, осигурявайки още повече стойност за клиента и значително по-изгодни условия.

Отвъд традиционните предложения, които клиентът очаква от мобилен оператор, Yettel предлага и цялостна екосистема от услуги с добавена стойност. Пакетът от допълнителни услуги „Смартфон вселена", представен в началото на миналата година, включва редица предимства, които имат за цел да удължат живота на устройството и да осигурят повече спокойствие на притежателя му. 

Такива са удължената 3-годишна гаранция за всички смартфони, закупени от Yettel, вместо стандартната от 2 години; иновативната услуга „Смартфон диагностика", която позволява техническото състояние на телефона да бъде проверено дистанционно и напълно самостоятелно, за да се открият потенциални бъдещи проблеми и възможността за сключване на застраховка „Смартфон протект" с първа вноска предоставена от мобилния оператор без допълнително заплащане. Yettel е и единственият български телеком, който разполага със собствен оторизиран сервиз, където клиентите могат да получат професионално обслужване и дори да им бъде осигурено заместващо устройство докато трае ремонтът. А в края на жизнения цикъл на телефона, телекомът дава възможност на клиента да го предаде за рециклиране, като получи отстъпка за закупуване на ново с програмата „Рециклирай и спести".

В категорията „комуникационни продукти от неоператорски клас", традиционно обхващаща продажби на мобилни устройства като смартфони, умни часовници, базови и смарт аксесоари, са включени нефинансови дружества, регистрирани в България с основна дейност в сферата на информационните и комуникационните технологии. Класацията DigitalK 101 е изготвена на база обявения от тях общ размер на приходите им за 2024 г. и се базира на публично-достъпни източници и финансови отчети, публикувани в Търговския регистър.

 

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. 

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.

 

За повече информация: Yettel.bg.