Lidl с пълна гама продукти за училище
Секция: ЛЮБОПИТНО
18 Август 2025 12:59
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl с пълна гама продукти за училище Клиентите в цялата страна могат да открият богат асортимент от продукти за предстоящата учебна година

/КРОСС/ С наближаването на учебната година, родителите и учениците могат да разчитат на богат избор от над 100 продукта в Lidl, подходящи за училище. Предложенията са съобразени с нуждите на различни възрастови групи и съчетават качество с достъпна цена, което улеснява подготовката за новия учебен сезон.

Клиентите могат да открият както задължителните за ученика аксесоари като раници и несесери, така и допълнителни продукти като бутилки и кутии за обяд. За часовете с креативни дейности веригата предлага и асортимент от четки, блокове за рисуване, скицници, гланцови блокчета, бои, пластилин, пастели и много други.   

Наред с ученическите пособия, клиентите на Lidl ще открият също качествени дрехи, в които малки и големи да се чувстват комфортно както в клас, така и у дома. Якета, панталони и блузи за ежедневието на собствените марки на веригата "Lupilu" и "Еsmara" могат да станат новите любими попълнения в гардероба на децата. За спорт и извънкласни дейности веригата предлага селекция спортни екипи в различни размери, чорапи, туристически раници и редица други аксесоари. 

Веригата има специални предложения и за децата в предучилищна възраст, които развиват моториката, креативността и логическото мислене на малчуганите.

Повече информация можете да намерите тук, както и в актуалната брошура на веригата.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 138 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.