Интервю за предаването „Лице в лице" по БТВ /КРОСС/ Снощи, в предаването „Лице в лице" по БТВ Велислава Делчева каза, че се е сблъскала с най-различни казуси на хората. „Един човек повече от 4 месеца не беше получавал пенсията си за ТЕЛК и успяхме да му помогнем, има огромни забавания при получаване на решенията на ТЕЛК. Тук говорим за комуникацията между НОИ и ТЕЛК. Още един случай - имамехме оплакване от човек, който беше попаднал в системата на бързите кредити и една от финансовите интситуции отказваше да изтрие лошото му съдебно досие. Отново в оперативен план успяхме да реагираме и имаме уверение, че ще бъде променена подзаконовата уредба".
В частни случаи се откриват пропуски в законодателството и поднормативните законови актове, обясни Делчева. „Аз опитвам да давам посоката на това къде трябва да бъде променено законодателството, така че проблемите на хората да бъдат решени".
В момента най-много жалби има, свързани с Топлофикация, безводието и защита на потребителските права, допълни Делчева. „С Топлофикация хората не разбират фактурите, не знаят сроковете за възражения за висока сметка и неясна фактура. Гражданите не получават фактурата като хартиен документ, т.е. те не знаят каква им е изравнителната сметка".