Велислава Делчева: В момента най-много жалби има, свързани с Топлофикация, безводието и защита на потребителските права
Секция: Интервюта
02 Септември 2025 07:29
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Велислава Делчева: В момента най-много жалби има, свързани с Топлофикация, безводието и защита на потребителските права Интервю за предаването „Лице в лице" по БТВ

/КРОСС/ Снощи, в предаването „Лице в лице" по БТВ Велислава Делчева каза, че се е сблъскала с най-различни казуси на хората. „Един човек повече от 4 месеца не беше получавал пенсията си за ТЕЛК и успяхме да му помогнем, има огромни забавания при получаване на решенията на ТЕЛК. Тук говорим за комуникацията между НОИ и ТЕЛК. Още един случай - имамехме оплакване от човек, който беше попаднал в системата на бързите кредити и една от финансовите интситуции отказваше да изтрие лошото му съдебно досие. Отново в оперативен план успяхме да реагираме и имаме уверение, че ще бъде променена подзаконовата уредба".

В частни случаи се откриват пропуски в законодателството и поднормативните законови актове, обясни Делчева. „Аз опитвам да давам посоката на това къде трябва да бъде променено законодателството, така че проблемите на хората да бъдат решени".

В момента най-много жалби има, свързани с Топлофикация, безводието и защита на потребителските права, допълни Делчева. „С Топлофикация хората не разбират фактурите, не знаят сроковете за възражения за висока сметка и неясна фактура. Гражданите не получават фактурата като хартиен документ, т.е. те не знаят каква им е изравнителната сметка".