/КРОСС/ След една незабравима година за европейския футбол, Lidl очаква с нетърпение да продължи партньорството си като Официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League и през сезон 2025/26.
През изминалия сезон партньорството на Lidl с UEFA Europa League и UEFA Conference League обедини 36 държави и 72 клуба в 342 мача, което направи Lidl най-видимия спонсор на първенствата според данните на Nielson Sports* и даде възможност на феновете да бъдат още по-близо до играта, която обичат.
Инициативите на Lidl за общността по време на турнирите достигнаха до хиляди футболисти, фенове и семейства. През сезон 2024/25 Lidl:
И занапред Lidl ще продължава да предлага тези невероятни възможности за феновете през предстоящия сезон 2025/26 - с раздаване на билети, преживявания с Lidl Kids Team и постоянен достъп до свежа и здравословна храна. Това партньорство е израз на стремежа на Lidl да насърчава активния начин на живот, да подкрепя местните общности и да прави футбола по-достъпен и приобщаващ за всички.
Чрез насърчаване на осъзнатото хранене и активния начин на живот, партньорствата на Lidl с UEFA Europa League и UEFA Conference League имат за цел не само подкрепа на футбола на световно ниво, но и създаване на значими и вдъхновяващи преживявания за хората, феновете и семействата в цяла Европа.
„Изминалият сезон беше наистина специален. Събрахме фенове от страните, в които Lidl работи, от цяла Европа и спомогнахме да направим футбола достъпен за хиляди семейства. Радваме се, че продължаваме партньорствата си и вдъхновяваме здравословния начин на живот, социалния дух и незабравимите преживявания за всички, както на терена, така и извън него", сподели Робин Рушке, ръководител маркетинг в Lidl International.
*Nielsen Sports. Вътрешен доклад, юни 2025 г. Непубликуван документ. Достъпен от Lidl. База: 12 000 представителни граждани на възраст между 16 и 69 години.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 139 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.