Lidl продължава партньорствата си с UEFA Europa League и UEFA Conference League след изключителния интерес от страна на феновете
Секция: СПОРТ
02 Септември 2025 13:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl продължава партньорствата си с UEFA Europa League и UEFA Conference League след изключителния интерес от страна на феновете

/КРОСС/ След една незабравима година за европейския футбол, Lidl очаква с нетърпение да продължи партньорството си като Официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League и през сезон 2025/26.

През изминалия сезон партньорството на Lidl с UEFA Europa League и UEFA Conference League обедини 36 държави и 72 клуба в 342 мача, което направи Lidl най-видимия спонсор на първенствата според данните на Nielson Sports* и даде възможност на феновете да бъдат още по-близо до играта, която обичат.

 

Инициативите на Lidl за общността по време на турнирите достигнаха до хиляди футболисти, фенове и семейства. През сезон 2024/25 Lidl: 

 

 

  • предостави над 18 000 порции пресни плодове на футболните фенове на стадионите за тонус и енергия;
  • демонстрира подкрепата си към клиентите и семействата на Lidl в цяла Европа, като раздаде 4685 билета, което направи европейския футбол от най-високо ниво достъпен за повече семейства и общности;
  • 7524 млади футболни фенове станаха част от Lidl Kids Team, излизайки на терена заедно с героите си и преживявайки магията на мача отблизо.

 

И занапред Lidl ще продължава да предлага тези невероятни възможности за феновете през предстоящия сезон 2025/26 - с раздаване на билети, преживявания с Lidl Kids Team и постоянен достъп до свежа и здравословна храна. Това партньорство е израз на стремежа на Lidl да насърчава активния начин на живот, да подкрепя местните общности и да прави футбола по-достъпен и приобщаващ за всички.

Чрез насърчаване на осъзнатото хранене и активния начин на живот, партньорствата на Lidl с UEFA Europa League и UEFA Conference League имат за цел не само подкрепа на футбола на световно ниво, но и създаване на значими и вдъхновяващи преживявания за хората, феновете и семействата в цяла Европа.

„Изминалият сезон беше наистина специален. Събрахме фенове от страните, в които Lidl работи, от цяла Европа и спомогнахме да направим футбола достъпен за хиляди семейства. Радваме се, че продължаваме партньорствата си и вдъхновяваме здравословния начин на живот, социалния дух и незабравимите преживявания за всички, както на терена, така и извън него", сподели Робин Рушке, ръководител маркетинг в Lidl International.

*Nielsen Sports. Вътрешен доклад, юни 2025 г. Непубликуван документ. Достъпен от Lidl. База: 12 000 представителни граждани на възраст между 16 и 69 години.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 139 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.