За втора поредна година Yettel е партньор на селекцията „30 под 30“ на Forbes България
Секция: ЛЮБОПИТНО
09 Септември 2025 12:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
За втора поредна година Yettel е партньор на селекцията „30 под 30“ на Forbes България Срокът за подаване на номинации е до 21 септември

/КРОСС/ За втора поредна година Yettel застава зад младите таланти в страната като партньор на селекцията „30 под 30" на Forbes България. Инициативата отличава 30 личности под 30 години, които със своите успехи в различни области променят средата около себе си. Вече повече от десетилетие платформата вдъхновява новото поколение да следва мечтите си и да търси възможности за развитие в сферата на предприемачеството, науката, културата и социалните дейности.

С подкрепата на проекта „30 под 30" телекомът потвърждава своята мисия да вдъхновява и подкрепя новото поколение таланти - хората, които създават иновации и не се страхуват да променят бъдещето. Като технологично ориентиран и модерен бранд, Yettel вярва в силата на свързаността - не само между хората и устройствата, но и между поколенията. Именно затова в днешния свят, когато технологиите са неразделна част от прогреса, компанията се стреми да насърчава иновативното мислене, предприемаческия дух и устойчивото развитие.

В журито на престижната селекция отново се включва Боян Иванович, директор „Корпоративни комуникации" в Yettel. Неговият богат опит в технологичния сектор и задълбочен поглед върху предприемаческата екосистема у нас са особено ценни за открояването на най-добрите млади таланти.

„Радваме се, че продължаваме партньорството си с Forbes България и емблематичния проект „30 под 30", защото той символизира огромния потенциал и креативната енергия, които носи новото поколение. Макар технологиите да имат важна роля за прогреса на обществото ни, хората са истинският двигател за промяна. А нашата задача е да осигурим свързаността и подкрепата, от които се нуждаят, за да осъществят своите смели идеи и да достигнат нови хоризонти", посочва Боян Иванович, директор „Корпоративни комуникации" в Yettel.

„Продължаващото ни партньорство с Yettel, eдин от най-разпознаваемите брандове в България, доказва притегателната сила на „30 под 30" за бизнеса", казва главният редактор на Forbes България Веселин Димитров. „Щастливи сме, че компанията подкрепя проекта, който разкрива потенциала на успешните млади българи, и им помага да вървят смело по пътя си".  

Номинациите за селекцията „30 под 30" клас 2025 са отворени до 21 септември в шест категории: 

  • Бизнес - собственици; 

  • Бизнес - мениджъри; 

  • Култура, изкуство и медии; 

  • Наука, технологии и здравеопазване; 

  • Социално предприемачество; 

  • Спорт.

Финалната селекция ще бъде обявена в декемврийския брой на сп. Forbes и на сайта forbesbulgaria.com и в социалните канали на медията през декември 2025 г.

 

За Yettel:

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. 

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

В своята над 20-годишна история компанията се утвърждава като пионер в областта на мобилните мрежи, доказан партньор на хората в света на технологиите, отговорен работодател на над 1900 служители и телеком с непрекъснат ангажимент към устойчивото развитие.

За повече информация: Yettel.bg.