Yettel добавя възможност за регистрация на предплатена карта в мобилното си приложение
Секция: Технологии
15 Септември 2025 13:14
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Yettel добавя възможност за регистрация на предплатена карта в мобилното си приложение Чрез процеса за дигитална идентификация Yettel ID, клиентите вече могат да регистрират предплатен номер бързо, сигурно и изцяло дистанционно

/КРОСС/ Yettel продължава да разширява възможностите на мобилното си приложение, като добавя още една напълно дигитална услуга - регистрация на предплатена SIM карта без нужда от посещение на магазин или попълване на хартиени документи. Процедурата отнема само няколко минути и може да бъде извършена навсякъде и по всяко време - директно през приложението Yettel. Необходимо е само картата да бъде закупена предварително.

Доскоро регистрацията на предплатена карта изискваше лично посещение на магазин на оператора или търсене на специализиран киоск за закупуване и активация. Сега процесът може да бъде извършен дистанционно и напълно самостоятелно - само с няколко лесни стъпки.

В последната версия на приложението Yettel, потребителят влиза в секция „Повече" > „Подай нова заявка" > „Регистрация на предплатен номер". След въвеждане на номера на предварително закупената SIM карта, той преминава през сигурна дигитална идентификация чрез Yettel ID - със селфи и снимка на личната карта, подписва се електронно и получава незабавен достъп до услугата. Така, независимо дали у дома, на път или на излет в планината, новата предплатена карта може да бъде активирана за броени минути - директно от телефона.

„След като първи сред телекомите в България дигитализирахме ключови процеси като преноса на номер и активацията на нов абонаментен план в мобилното си приложение, логичната стъпка беше да улесним и потребителите на предплатени услуги. Вече няма нужда от чакане по опашки или търсене на специални киоски за регистрация - всичко се случва от дивана вкъщи. Това е бъдещето на телеком услугите - бързи, интуитивни и изцяло в ръцете на клиента", коментира Стефан Димитров, директор „Дигитални продажби и маркетинг" в Yettel.

Освен чрез дигитализирането на ключови взаимодействия със своите клиенти, Yettel продължава да развива мобилното си приложение и като платформа, предлагаща много повече от управление на традиционни телеком услуги. В него потребителите редовно получават ексклузивни промокодове за отстъпки - както на партньорски продукти, така и на редица устройства, предлагани в търговската мрежа на оператора. 

Инициативи като „Промо вторник" и „Петък с Yettel" са добре познати на потребителите и се радват на значителен интерес. В допълнение към тях, абонатите на Yettel вече ще могат да се възползват и от специални оферти за смарт аксесоари. До края на септември с промокод от приложението, те могат да закупят безжични слушалки на половин цена - само 19,99 лв./ 10,22 евро и да ги получат във всеки физически магазин на Yettel в страната. Кодът може да бъде взет в секция „За теб" в приложението и е валиден до 7 дни след активацията. 

 

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. 

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с изключително клиентско изживяване.

За повече информация: Yettel.bg.