bTV отбеляза 25 години на медийния пазар и даде старт на есенния сезон с бляскаво събитие за партньори
Секция: Шоубизнес
17 Септември 2025 21:53
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
bTV отбеляза 25 години на медийния пазар и даде старт на есенния сезон с бляскаво събитие за партньори

/КРОСС/ Tелевизията представи своята визия за развитие под мотото: „Винаги стъпка напред"

 

bTV Media Group откри есенния телевизионен сезон и отпразнува 25 години от основаването си с впечатляващо събитие, което събра бизнес партньори, медийни агенции, рекламодатели и популярни лица от екрана, водещи, журналисти, продуценти, режисьори и звезди от българския шоубизнес.

На специално изградената сцена и декор в Sofia Event Center, на 16 септември, телевизията представи своята визия под мотото: „Винаги стъпка напред" и очерта ключови моменти от развитието на пазара, където иновациите срещат достоверното съдържание и качествено развлечение, а bTV е вече четвърт век сред лидерите на българската медийна сцена. 

Водещи на вечерта бяха емблематичната двойка Александър Кадиев и Деси Стоянова, които застанаха отново рамо до рамо - не само като водещи, а като символ на приемственост и развитие. Тук дойде и новината на вечерта - завръщането на Деси Стоянова като лице на новото телевизионно предаване „Traitors: Маските падат", посветено на едноименното шоу в ефира на bTV. По-рано през деня партньори и гости на медийната група имаха възможност да гледат ексклузивна кино премиера на първия епизод от продукцията, която обещава да бъде най-мистериозното риалити в българския ефир до момента.

„bTV е мястото, където съдържанието среща емоцията, а емоцията - доверието. С всеки нов сезон надграждаме не само програмата си, но и партньорствата - с още по-креативни формати, интегрирани решения и възможности за по-силна ангажираност на аудиторията. Даваме възможност на нашата аудитория да бъде част от автентично съдържание, което обединява хората, дава нови знания, предизвика силни емоции и остава в съзнанието. Благодарим на зрителите и партньорите за доверието, с което ни даряват вече 25 години." - каза Ралф Бартолайт, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.

„Телевизията остава най-силният разказвач на истории, но днешните технологии ни позволяват да я направим още по-близка, интерактивна и персонализирана. Това отваря нови хоризонти пред брандовете за по-ефективна комуникация, по-добра видимост и по-дълбока връзка с потребителите. bTV продължава да бъде предпочитан партньор в свят, в който съдържанието създава стойност - както за хората, така и за бизнеса." - сподели Велимира Петрова, директор „Продажби" на bTV Media Group.

 

Емоции, музика и звездно присъствие

Музикалната сцена оживя с изпълнения на Папи Ханс, Криско и Графа, които превърнаха вечерта в динамичен и емоционален спектакъл. DJ Cass допълни атмосферата с енергичен музикален сет, а хореографията на Милен Данков пресъздаде визуално чрез магията на танца историята на bTV и някои от най-запомнящите се ТВ формати през годините. 

Сред специалните гости бяха Владимир Карамазов, Ники Кънчев, Филип Буков, Райна Караянева, Боряна Братоева, Петър Антонов, Мартин Николов-Елвиса, голяма част от участниците от „Traitors: Игра на предатели", както и лицата на bTV Новините и публицистичните предавания - Светослав Иванов, Златимир Йочев, Мария Цънцарова, Цветанка Ризова, Петя Дикова, Борислав Лазаров, Митьо Маринов и много други.

bTV стартира есенния сезон с комбинация от утвърдени формати и премиери, които отразяват пулса на зрителите. Телевизията предлага богата развлекателна програма със завръщането на обичаното шоу „България търси талант", премиерата на световния топ формат „Traitors: Игра на предатели", специалните благотворителни епизоди на „Стани богат" - Златната лига", романтичното риалити „Ергенът - Любов в рая" и новите сезони на любимите игри на знания „Аз обичам България", „Кой да знае?" и „Колко ми даваш?". Редом с тях, публицистичните предавания и новинарските екипи на bTV продължават да задават стандартите за достоверна журналистика, човешки истории и социално значими теми.

Със силна програма, ясно позициониране и ангажирана аудитория, bTV остава доверен медиен партньор за хората и брандовете, като продължава да създава съдържание, което вече 25 години ангажира аудиторията и изгражда стойност.

 

Не пропускайте новия телевизионен сезон в ефира и на всички bTV платформи!