Филип Морис България представя иновативна концепция за потребителско изживяване с IQOS бутик от ново поколение
Секция: БЪЛГАРИЯ
21 Септември 2025 07:15
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Филип Морис България представя иновативна концепция за потребителско изживяване с IQOS бутик от ново поколение

/КРОСС/ Филип Морис България представя първия в България IQOS бутик от ново поколение в София. С иновативната концепция в него столицата ни се нарежда сред първите градове в света, които посрещат посетителите в уникално интерактивно пространство, с което IQOS за пореден път поставя потребителското изживяване на друго ниво.

Новото пространство обединява дизайн и технологии с отличителни елементи от емблематични архитектурни забележителности от градската среда на нашата столица. Интериорът е вдъхновен от последните световни тенденции в цветовете, формите и материалите, създавайки атмосфера, която предполага не просто за избор на продукти, а изживяване на бранда чрез емоция и любопитство. Различните зони в бутика са създадени, за да стимулират сетивата - интерактивни продуктови маси и стени, с помощта на които портфолиото от бездимни алтернативи на компанията буквално оживява.

Посетителите на бутика ще могат да се докоснат и до специална арт инсталация, която обединява ключови места за София като Витоша, НДК и Копитото. Идеята за акцент, вдъхновен от популярни градски символи на столицата, поставя мост между глобалната идентичност на бранда и мисията му в България за изграждане на бъдеще без дим.

„Фактът, че София е сред първите градове в света с IQOS бутик от ново поколение, е ясен знак за значимостта и доверието в българския пазар и българските пълнолетни потребители", коментира Панайотис Русакис, ръководител „Търговски отдел" във Филип Морис България. „Това пространство е символ на визията ни за бъдеще без дим. Движим се напред и се отблагодаряваме на нашите потребители с иновативност и креативност. С новия бутик искаме да изградим още по-близка връзка с тях, като им предложим нещо повече от покупка в магазин, а именно изживяване, което ангажира сетивата и оставя емоция след напускане на бутика."

Софийският бутик, който се намира в столичния XO Park, поставя нов стандарт и за бъдещи локации в страната, където ще бъдат приложени най-добрите практики от процеса на изграждането му. Освен дизайна и концепцията, ключова роля в поддържането на висок стандарт на работа има и качеството на обслужване, което компанията последователно и ефективно прилага във всяка точка на контакт с потребителите.