Yettel и Pick N Dazzle представят лимитирана beauty кутия
Секция: Здраве
03 Октомври 2025 12:22
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Yettel и Pick N Dazzle представят лимитирана beauty кутия Играта „Петък с Yettel“ в приложението на телекома носи код за 15% отстъпка от цената на кутията. Колаборацията включва 6 висококачествени козметични продукта и 10% отстъпка за безжичните слушалки Apple AirPods 4

/КРОСС/ Yettel и Pick N Dazzle обединяват усилия, за да представят специално издание на добре познатата козметична кутия, съдържаща селекция от висококачествена козметика. Освен 6 страхотни продукта за кожа и коса, лимитираното издание носи на всеки закупил кутията и промокод за 10% намаление от редовната цена на безжичните слушалки Apple AirPods 4. Той може да се ползва до 31 октомври 2025 г. и важи при покупка онлайн на Yettel.bg.

За любителите на играта „Петък с Yettel" в мобилното приложение на оператора е предвидена и още една изненада - само на 3, 10 и 17 октомври те могат да спечелят промокод за 15% отстъпка от цената на своята beauty кутия. Кодът е валиден до 20 октомври или до изчерпване на количествата.

Лимитираната кутия на Yettel и Pick N Dazzle носи посланието „Подари си време за себе си", а изборът на продукти в нея е вдъхновен от идеята за устойчивост и хармония с природата. Вътре се крие внимателно подбрана селекция от артикули, които създават цялостна рутина за грижа и баланс в предстоящите есенни дни. От почистващия гел REN Evercalm и освежаващата тинктура StarSkin Wonderbrew, през органичната Хидролина от маточина на Ina Essentials и възстановяващото масло за коса Revuele с макадамия и моринга, до веган маската Frudia и нефритения масажор за лице.

А слушалките AirPods 4 с 10% отстъпка в Yettel могат да са чудесно допълнение към цялостната рутина за грижа за себе си - за слушане на любим плейлист, балансираща медитация или вдъхновяващ подкаст. Слушалките предлагат чист и детайлен звук с усещане за пространствено аудио, което прави изживяването още по-пълноценно. При разговори специалната технология за изолиране на страничните шумове гарантира яснота на гласа независимо от предизвикателствата на околната среда.

Колаборацията на Yettel с Pick N Dazzle е поредната стъпка в посока предоставяне на много повече от традиционните телекомуникационни услуги. Операторът непрекъснато обновява мобилното си приложение, добавяйки нови удобства за клиентите си и осигурявайки им достъп до ексклузивни отстъпки чрез игри като „Петък с Yettel" и „Промо вторник", томболи с награди и идеи за пътувания в дигиталната версия на 100-те национални обекта и премиум видео и аудио съдържание с услуги като HBO MAX, Storytel, SkyShowtime, Deezer и др.

 

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. 

В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси.

Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от

населението на страната.

 

В изпълнение на своята мисия да бъде партньор на хората в света на технологиите, Yettel

осигурява на своите клиенти цялостна екосистема от продукти и услуги, заедно с

изключително клиентско изживяване.

 

За Pick N Dazzle

Pick N Dazzle е марка с десетгодишна история, която доставя кутии с козметика до всички държави в Европа, като основните ѝ пазари са Румъния и България. Тя е единствената компания у нас и една от малкото в света, които предлагат персонални кутии с индивидуален избор на продукти от клиента или за клиента. За създаването им компанията използва собствен алгоритъм с елементи на изкуствен интелект, създаден още през 2015 г. и впоследствие надграден.

Днес Pick N Dazzle има над 180 000 регистрирани потребители и клиентска база с повече от 12 милиона информационни точки за търсения, предпочитания, любими марки, най-често използвани продуктови категории и др. Портфолиото на компанията включва близо 400 продукта от висок клас марки.

 

За повече информация: Yettel.bg.