„Царска сол“, био шафран и бижута от кехлибар на следващия фермерски пазар на Lidl
Секция: БЪЛГАРИЯ
17 Октомври 2025 10:31
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
„Царска сол“, био шафран и бижута от кехлибар на следващия фермерски пазар на Lidl

/КРОСС/ Общо 15 български производители ще вземат участие в следващия фермерски пазар на Lidl. Сред продуктите, които ще представят, са „Царска сол" - уникален по рода си български продукт, био шафран, бижута от кехлибар и козметика с натурално какао. Събитието ще се проведе между 17 и 19 октомври на паркинга пред магазина на веригата в ж.к. „Люлин" 9 на бул. „Царица Йоанна" 20.

„Царска сол" - уникален български продукт с подправки и семена, био шафран, бижута от кехлибар и козметика с натурално какао са сред продуктите, които ще намерят място на следващия фермерски пазар на Lidl. Събитието ще се проведе между 17 и 19 октомври на паркинга пред магазина на веригата в ж.к. "Люлин" 9 на бул. "Царица Йоанна" 20.

„Царска сол" е наш патентован продукт, който представлява уникална смес - патентована от нас,  от сол, подправки, билки и семена, създадена изцяло от природни съставки, без химична обработка и без добавени консерванти. Тъй като е с изчистен състав, изчистена от химически съставки и консерванти, солтатя има висока хранителна стойност и се усвоява много бързо от организма. Богата е на микроелементи, подпомага храносмилането и е идеална за активни и спортуващи хора", коментира нейният създател Боян Стоев от „Омега Оойлс", който е сред участниците в пазара. ще участва на пазара този уикенд.

Освен „Царската сол", посетителите на фермерския пазар посетителите ще открият още разнообразни продукти, сред които био шафран, натурални сапуни с шафран и магарешко мляко и масло от бял трън на „Шафран делукс", както и кехлибарени бижута на от художника Иван Саздов.

Между другите интересни предложения включват са чаятй от какаови листа и натуралната какаова козметика от на популярното ТВ лицепознатия от малкия екран Кофе Бабоне и дървената посуда от на „Арт Ковачев" от района на гр. Банско.

Фермерският пазар ще предложи богат избор от свежи и сезонни продукти като Качествени родни хранителни продукти също ще са част от фермерския пазар и тази седмица. Плодове и зеленчуци - батат, хинап и тиква от Илияна Илиева, домати, пипер, краставици, ябълки и сливи от Стефан Нямов, ядки от Петър Ганчев, разнообразни сладка, сиропи и лютеница от „Том консерв" и хляб от фурната на с. Дрен ще очакват посетителите. Тези, които искат да подсилят имунитета си преди зимата, могат да открият билки от „Билка чудодейка", мед и пчелни продукти от „Къщата на пчелите" (с. Равадиново) и от „Кошерин" (гр. Белоградчик).

За любителите на качественото вино и мезетата, пазарът предлага специална селекция. Ще бъдат представени вина от района на Мелник на Бисер Кьосев, както и млечни продукти на мандра „Братушково". Заедно с тях билки на „Билка чудодейка", мед и пчелни продукти от „Къщата на пчелите" от с. Равадиново и на „Кошерин" от гр. Белоградчик могат да помогнат на посетителите, които искат да подсилят имунитета си преди зимата. 

За любителите на виното и подходящите за него мезета пазарът ще покаже вина от района на Мерник на Бисер Кьосев, млечни продукти на фермите „Братушково" - от едноименното село, и „Багри" от местността Трояне близо до р. Дунав. „100 колбаса" ще покажат интересни българскиса подготвили селектирани месни продукти, сред които трюфелов колбас.

И този път на фермерския пазар малки и големи ще могат да се запознаят с процесите на производство и да научат повече за качествата на автентичните български продукти, на специално организираната мини работилница.  

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 139 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.