Разширеното партньорство включва UEFA Women's EURO 2029, Women’s European Qualifiers 2028/29 и UEFA Women's Nations League 2025, 2027 and 2029 Емблематичният “Lidl Kids Team” ще дебютира на UEFA Women's EURO 2029, създавайки нови възможности за младите футболни фенове /КРОСС/ Lidl, една от водещите търговски вериги в България и Европа, удължава успешното си партньорство с UEFA, продължавайки своята подкрепа към женските национални отбори до 2030 г. След изключителния успех, постигнат като официален партньор на първенството UEFA Women's EURO 2025, което достигна до над 400 милиона фенове в световен мащаб, Lidl вече е партньор на UEFA Women's EURO 2029, Women's European Qualifiers 2028/29 и UEFA Women's Nations League 2025, 2027 и 2029. По този начин компанията затвърждава ангажимента си към насърчаването на здравословния начин на живот, информираността и овластяването чрез спорта.
Lidl продължава подкрепата си за женския футбол: 2025-2030 г.
Разширеното партньорство на Lidl и UEFA в подкрепа на женския футбол обхваща следните първенства:
● UEFA Women's EURO 2029
● Women's European Qualifiers 2028/29
● UEFA Women's Nations League 2025, 2027 и 2029
Отборът от малки футболни фенове Lidl Kids Team ще се завърне на UEFA Women's EURO 2029, давайки на децата уникалната възможност да стъпят на терена ръка за ръка със звездите на женския футбол, вдъхновявайки следващото поколение спортисти и запалянковци.
Надграждане на невероятния успех
Разширяващото се партньорство води началото си от забележителните първенства, случили се през последните две години. По време на UEFA Women's EURO 2025 Lidl присъства във всичките осем града-домакини, а мачовете бяха посетени от над 650 000 фенове на стадионите и гледани от 400 милиона зрители в световен мащаб. Като част от активациите на ритейлъра за насърчаване на здравословния начин на живот, във фен зоните бяха раздавани плодове, а т.нар., Lidl Awareness Team - екип от 57 служители, имаше за задача да гарантира, че всеки запалянко се чувства уважаван и в безопасност.
Водещ елемент в подкрепата на Lidl за UEFA Women's EURO 2025 беше ангажиментът на веригата да вдъхновява момичета и млади жени. Ритейлърът организира международен младежки лагер Lidl Youth Camp в Базел, Швейцария, който събра 100 момичета на възраст между 14 и 17 години от 18 държави. Участничките имаха възможност да се включат в професионални тренировъчни сесии и работилници по здравословно хранене, и да създадат трайни приятелства. В допълнение, полето за пресни плодове на Lidl в Раперсвил-Йона в Швейцария произведе и дари над 12 тона пресни плодове и зеленчуци за хора в нужда, затвърждавайки ангажимента на компанията към осъзнатото хранене и положително въздействие върху общностите.
Партньорството демонстрира ангажимента на Lidl да подкрепя женския футбол със същото ниво на видимост и фен ангажираност като мъжките турнири, гарантирайки, че женският спорт получава отдадеността и признанието, които заслужава.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 139 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
За UEFA
UEFA е ръководният орган на европейския футбол и организация с нестопанска цел, която подкрепя и гарантира, че най-популярният спорт в света ще продължи да се развива на всички нива в своите 55 асоциации-членки. Като част от своя ангажимент, UEFA инвестира 97,5% от приходите си в дейности, проекти и инициативи, свързани с футбола, които гарантират непрекъснатото развитие на професионалната игра при мъжете и жените, както и на младежкия футбол, масовия футбол и футзала.