Филип Морис България пуска обновената си програма за лоялност IQOS CLUB
Секция: Шоубизнес
24 Октомври 2025 15:57
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Филип Морис България пуска обновената си програма за лоялност IQOS CLUB

/КРОСС/ С неочаквана музикална колаборация IQOS CLUB се изкачва на следващо ниво 


Филип Морис България представи обновената си програма за лоялност IQOS CLUB - платформа, обединяваща близо 70% от над 450 000 потребители на бранда в България, които са избрали да преминат към по-малко вредна бездимна алтернатива, оставяйки цигарите в миналото. 

IQOS CLUB е глобална програма за лоялност за общността на водещата бездимна алтернатива от портфолиото на Филип Морис Интернешънъл, която подкрепя визията на компанията за свят без дим и отразява ценностите на бранда. В обновената версия на клуба пълнолетните потребители могат да „отключват баджове" и да участват в различни онлайн активности, да печелят награди, част от които са изживявания без аналог. 

„С обновения IQOS CLUB и с постоянно разрастващото се портфолио от бездимни алтернативи, ние доказваме, че потребителите са в центъра на нашата екосистема. IQOS CLUB е поредна стъпка в нашата мисия да изградим бъдеще без дим, като предоставяме на общността от пълнолетни потребители възможности за отключване на любопитството им към нови изживявания", споделя Полина Нинова, ръководител на „Маркетинг и потребителско изживяване за категорията на бездимните алтернативи във Филип Морис България. Тя допълва, че всяко стратегическо бизнес решение на компанията се основава на търсенията на потребителите и на факта, че няма само една бездимна алтернатива или едно конкретно изживяване, което да задоволи всички пълнолетни потребители в различните им интереси и нужди.

Официалният старт на IQOS CLUB идва с една неочаквана музикална колаборация между рапъра Криско и DJ Diass. Двамата продуцираха ремикс на парчето на Криско „Да или не", провокирани от ценностите на бранда и глобалната платформа CuriousX, създадена, за да празнува любопитството и неговата сила да разширява хоризонти и да провокира позитивни избори. Колаборацията беше обявена пред гостите на специално стилно събитие в София, провело се в атрактивното мултимедийно пространство Videnie. Сред гостите бяха представители на родния шоубизнес, партньори и членове на IQOS CLUB.

За Филип Морис България сътрудничеството с имена от сферата на изкуството, дизайна и музиката е свързано със създаването на емоционални моменти и позитивно изживяване за пълнолетните потребители. Сред вече осъществените колаборации на бранда са такава със стилиста и дизайнер Антония Йорданова, шеф Кустев, шеф Божана Кацарова, артиста Рада Якова и други.