Само за месец над 10 хиляди деца от цялата страна преминаха през образователната кампания „Пресичам безопасно с TEDI”
Секция: ЛЮБОПИТНО
27 Октомври 2025 14:27
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Само за месец над 10 хиляди деца от цялата страна преминаха през образователната кампания „Пресичам безопасно с TEDI”

/КРОСС/ Над 10 000 ученици от първи до трети клас преминаха обучения за основните правила за пътна безопасност с националната кампания „Пресичам безопасно с TEDI". Финалът на кампанията, която стартира в началото на октомври, завърши с открит урок в столичното 118 СУ „Акад. Людмил Стоянов". В него всички над 90 първокласници придобиха ценни знания от представители на Главна дирекция „Национална полиция". Техен верен спътник в уроците бе и мечето TEDI.

Кампанията се провежда за шеста поредна година и има за цел да запознае децата на България с правилата за движение по пътищата. Нейни организатори са Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. 

Ежегодно инициативата се провежда в хибриден формат. Практическите уроци с експерти от „Национална полиция" ще се случат в шест града: София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Велико Търново. 

Освен тях, всички училища в страната имат достъп до безплатен интерактивен мултимедиен урок - https://presicham-s.tedi.bg/ Чрез него децата влизат в ролята на пешеходци, водачи и пътници и научават как да се държат правилно при пресичане, пътуване в автомобил или каране на велосипед и тротинетка. Подготвени са и онлайн тестове, с които учениците да затвърдят знанията си за своята безопасност на пътя.

През 2025 г. в инициативата „Пресичам безопасно с TEDI" се включиха над 60 училища от 22 населени места.

„Като майка знам колко е важно основните правила за пътна безопасност да бъдат представени на достъпен език, по забавен и интерактивен начин, за да могат да останат трайно в съзнанието на децата. Затова с гордост мога да споделя, че ние в Тимбарк България наистина сме взели при сърце развитието и растежа на децата ни, инвестирайки не само в качествени детски напитки, но и в оформянето на едни млади и интелигентни хора, които в бъдеще ще пазят както своя, така и чуждия живот на пътя. Вече шест поредни години, организираме кампанията „Пресичам безопасно с TEDI", за които обучението са преминали повече от 50 000 ученици от цялата страна. А най-ценната награда за нас е позитивната обратна връзка, която получаваме всяка година от деца, родители и учители.", сподели Лора Величкова, бранд мениджър за TEDI в Тимбарк България.

 

 

 

За TEDI

Детските нектари, напитки и мусове TEDI са сред най-предпочитаните, както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус. 

Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още плодови напитки за по-големите, както и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за развитието на детския организъм. Вички продукти на бранда се произвеждат по най-модерна технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.