Shelly стартира Black Friday кампания 2025: Умни спестявания за по-умни домове
Секция: Технологии
13 Ноември 2025 13:22
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Shelly стартира Black Friday кампания 2025: Умни спестявания за по-умни домове

/КРОСС/ До 60% отстъпка на смарт устройства, ексклузивен ранен достъп за VIP клиенти и допълнителни награди за лоялните потребители

Shelly Group, водещ европейски иноватор в областта на умния дом и енергийните управляеми решения, обявява старта на своята дългоочаквана Black Friday 2025 кампания. Годишното събитие се превърна в едно от най-очакваните от технологичните ентусиасти и потребителите на умни устройства в Европа и Съединените щати. 

Тази година кампанията надхвърля обичайните намаления. Тя приканва потребителите да открият нови начини да направят домовете си по-умни, по-ефективни и по-устойчиви. С ясен фокус върху иновациите, добавената стойност и по-голямата свобода и контрол за потребителите, кампанията на Shelly за 2025 г. показва как технологиите могат да подобрят ежедневието чрез по-добър контрол, енергийна ефективност и интелигентна автоматизация. 

Black Friday кампанията на Shelly започва с фаза за предварителна регистрация от 13 до 19 ноември 2025 г., която дава възможност на потребителите да се регистрират като VIP членове и да получат ранен достъп до ексклузивни оферти преди официалния старт на 20 ноември. VIP участниците ще се възползват от специални привилегии и подаръци като част от кампанията. Създадени както за технологични ентусиасти, така и за ежедневни потребители, иновациите на Shelly продължават да предлагат интелигентни решения, които пестят време, енергия и ресурси. 

От 20 ноември до 2 декември 2025 г. клиентите ще имат достъп до пълната гама от ексклузивни Black Friday оферти на Shelly, включващи специални изненади и награди за по-големи поръчки. Кампанията обещава вълнуващи възможности за всички, които искат да надградят своя умен дом с най-новите иновации на Shelly. В средата на декември Shelly ще отбележи финала на кампанията с ексклузивна томбола за VIP участниците, като награди тяхната активност и лоялност. 

Сред акцентите на тазгодишните иновации са Shelly Wall Display XL - елегантен централен хъб за управление на умния дом, Shelly Power Strip - многофункционално решение за контрол на няколко свързани устройства едновременно и Shelly TRV - интелигентен термостатичен вентил, който помага за по-висок комфорт и оптимизиране на отоплението. Тези водещи устройства отразяват мисията на Shelly да прави домовете по света по-интелигентни, по-свързани и по- енергийно ефективни. 

Кампанията е създадена, за да даде възможност на потребителите да надградят дома си по интелигентен и достъпен начин. С намаления до 60% върху избрани смарт устройства инициативата подчертава как технологиите могат да улеснят живота, да оптимизират разхода на енергия и да създадат по-свързана домашна среда. Визията на Shelly винаги е била да вдъхновява хората да правят по-умен, а не просто достъпен избор - чрез решения, които комбинират практичност, устойчивост и иновация. 

„За Shelly Black Friday не е просто търговски подход, а начин да направим умния дом по-достъпен за всички," споделя Иван Захов, главен маркетинг директор на Shelly Group. „Нашата цел е хората да се възползват от интелигентните технологии, за да живеят по- ефективно, комфортно и устойчиво - било чрез оптимизация на енергийното потребление, повече удобство или автоматизация в ежедневието. С тазгодишната кампания правим интелигентния начин на живот по-достъпен от всякога."

Регистрирайте се за ранен достъп и ексклузивни Black Friday награди на:

https://www.shelly.com/pages/black-friday

 

За Shelly Group

Shelly Group e технологичен лидер, чиято основна дейност е фокусирана върху иновации чрез разработването на нови технологии, производството и дистрибуцията на висококачествени IoT продукти. В основата на развитието на компанията са нуждите на потребителите, а екипът ѝ е отдаден на създаването на конкурентни и иновативни IoT продукти. 

Shelly Group е основана в България, като групата има офиси в 7 страни - България, Китай, САЩ, Словения, Полша, Нидерландия и Германия. С над 26,5 милиона продадени устройства  продуктите на Shelly Group вече се предлагат в над 100 пазара. 

Дружеството присъства на Българската фондова борса от декември 2016 г. и на Франкфуртската фондова борса от ноември 2021 г., където акциите му се търгуват под GSIN A2DGX9, ISIN BG1100003166, код SLYG.  През 2024 г. Shelly Group получи одобрение да се  търгува в евро, в най-новия сегмента на БФБ - София - EuroBridge Market.