Shelly Group отчита 50% ръст на приходите като резултат от успешната Black Friday кампания
Секция: БЪЛГАРИЯ
05 Декември 2025 14:55
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Shelly Group отчита 50% ръст на приходите като резултат от успешната Black Friday кампания

/КРОСС/ Shelly Group, водещ доставчик на IoT решения и интелигентни системи за сгради, отбеляза впечатляващ растеж по време на тазгодишната инициатива „Черен петък". Компанията отчита 50% увеличение на приходите, достигайки 36,0 млн. евро, в резултат на изключително силните резултати в собствения онлайн магазин и разширяващото се участие на професионалните клиенти.

Онлайн магазинът на Shelly тройно увеличава търсенето - и променя динамиката на сезона:

По време на кампанията онлайн магазинът на Shelly регистрира тройно нарастване на търсенето, което значително компенсира временния спад в обемите през една от партньорските платформи за пазаруване. Особено силни резултати са отчетени на пазарите в Италия и Обединеното кралство, където регионалните (езикови) версии на уеб магазина са имали ключова роля.

Интересна тенденция е и по-равномерното разпределение на търсенето през цялото четвърто тримесечие, което позволява периодът на „Черния петък" да допринесе за устойчивия ръст, а не да концентрира всички поръчки в рамките на кампанията.

Най-силните категории: смарт брави, отоплителни решения и професионални системи:

Сред звездите на кампанията са:

● Shelly LOQED - интелигентни брави, които продължават да печелят доверие на пазара;

● Shelly BLU TRV - смарт термостатични радиаторни вентили, реализирали ръст на търсенето благодарение на отоплителния сезон и фокуса върху енергийната ефективност;

● Серията Shelly Pro 3EM - професионална продуктова линия, която се представя изключително силно и бележи значително нарастване сред професионалните клиенти;

Тези резултати подчертават разширяващата се база от професионални партньори, които играят все по-важна роля в бизнеса на Shelly, благодарение на по-големия обем на проектите и по-широката партньорска база. Като цяло, това развитие отразява продължаващата диверсификация на клиентската база и непрекъснатото разширяване на бизнес областите с по-висока рентабилност.

Уверени прогнози за 2025 година

Предвид отличното представяне по време на кампанията „Black Friday", Съветът на директорите на Shelly Group потвърждава финансовите си очаквания:

● приходи между 145 млн. евро и 155 млн. евро (284 - 303 млн. лева)

● EBIT между 35 млн. евро и 40 млн. евро (68 - 78 млн. лева).

Волфганг Кирш, съизпълнителен директор на Shelly Group, коментира:

„Тазгодишните продажби по време на Black Friday ясно показват колко силно е позиционирането ни на пазара по отношение на съотношението цена-качество. Нашият онлайн магазин отбеляза изключително голямо търсене, което компенсира временния спад в обемите. В същото време значението на нашите професионални продуктови линии продължава да нараства. С нашите решения за енергийна ефективност и приложения за интелигентни сгради отговаряме на ключовите тенденции сред клиентите. Ние сме убедени, че ще постигнем целите си за 2025 г. и считаме, че сме в изключително добра позиция да продължим да преследваме средносрочните си амбиции за растеж."