Lidl отново посреща клиенти в обновения си магазин в Севлиево
Секция: БЪЛГАРИЯ
06 Декември 2025 14:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl отново посреща клиенти в обновения си магазин в Севлиево

/КРОСС/ Инвестицията в реновирането на обекта е близо 3,8 млн. лв.

Навръх Никулден Lidl откри своя напълно обновен магазин в град Севлиево. Обектът на ул. "Никола Петков" 41A е с изцяло модернизирани визия и оборудване, а инвестицията в него е над 3,7 милиона лева.

В обновената, вече по-голяма търговска зала с площ от 1200 кв. м, клиентите ще могат да      открият необходимите за пазара си продукти в познатото отлично съотношение качество-цена, но с оптимизирана подредба - за още по-бързо и лесно пазаруване. В резултат от     преустройството е осигурено повече пространство за зоната с плодове и зеленчуци, в която потребителите ще могат да пазаруват още по-комфортно предпочитаните от тях свежи стоки. Нехранителните стоки също са с подобрена презентация, наред с тези от сухия асортимент. 

Охладените продукти вече се предлагат в нови хладилни витрини с повишена енергийна ефективност. Подменени са и хладилните ракли в островите за месо и замразени храни, както и хладилникът за напитки до касова зона. Пресни печива и закуски могат да бъдат намерени в обновената и по-широка пекарна, по-позната като "Фурната на Lidl".  

Промените и новите удобства, които очакват потребителите след реновирането, включват още чисто нови пазарски колички и кошници, както и изцяло обновена касова зона. За първи път магазинът разполага с каси на самообслужване - 4 на брой, които позволяват на клиентите да маркират покупките си сами, с предпочитаното от тях темпо. На тяхно разположение е и една експресна каса, на която може да се заплаща и в брой със съдействието на служител. За тези, които предпочитат да бъдат обслужвани от касиер, Lidl запазва и стандартните си каси.

„Щастлива съм, че от днес посрещаме нашите клиенти в един изцяло обновен и по-модерен магазин. Той е поредното доказателство за постоянните усилия, които полагаме в посока подобряване на клиентското преживяване. За нас е от изключително значение клиентите ни да се чувстват добре, докато пазаруват любимите си продукти бързо, лесно и удобно, и на достъпни цени", каза Елена Кирилова, регионален мениджър продажби в Лидл България.

Специално за днешния празник, в реновирания магазин на Lidl в Севлиево потребителите ще намерят богата селекция риби и морски дарове - от традиционния и най-предпочитан шаран до нетипични за родната кухня предложения. В навечерието на Коледа, в асортимента са също      разнообразни предложения от собствените марки на ритейлъра - любимите на малки и големи сладки изкушения Favorina и гурме деликатесите Deluxe.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 140 магазина в 59 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.