Yettel стартира 11-ото издание на програмата „Рамо до рамо“
Секция: Технологии
09 Декември 2025 10:47
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Yettel стартира 11-ото издание на програмата „Рамо до рамо“

/КРОСС/ Четирима нови участници се присъединяват към програмата, като за първи път до един от тях застава и куче-водач 

Yettel даде официален старт на 11-ото издание на програмата „Рамо до рамо" - инициативата, с която телекомът подкрепя професионалното развитие и социалната интеграция на хора с увреждания. Четирима нови участници се присъединяват към компанията, като за първи път до един от тях застава и куче-водач. 

През следващите две години участниците ще работят върху реални проекти в отдели като „Счетоводство", „Кредитен риск", „Удовлетвореност от услугите" и „Обучение и развитие на магазинна мрежа". Всички те ще преминат през специализирани обучения, които да ги подготвят за работния процес. През цялото време до тях ще бъдат техните ментори - служители на Yettel, обучени да подпомагат професионалното развитие на хора с различни възможности. Програмата осигурява също подкрепа от корпоративен психолог и предлага възможност за изцяло дистанционна работа, което я прави достъпна за хора от цялата страна.

„Изключително щастливи сме да посрещнем новите участници в програмата. Вярваме, че те ще допринесат със своята мотивация за развитието на екипите, в които се присъединяват. „Рамо до рамо" е нашият начин да осигурим реална възможност на хора с различни възможности да се развиват в подкрепяща среда и да водят пълноценен професионален живот" - коментира Гергана Борисова, ръководител на програмата в Yettel.

„Рамо до рамо" продължава две години, през които участниците работят по реални проекти и стават неразделна част от екипите в компанията. Близо една трета от всички участници остават в Yettel и до днес, като се развиват в направления като технологии, финанси, управление на проекти, кол център и други. През годините телекомът последователно инвестира и в подготовката на своите екипи. До момента близо 60 служители са преминали обучения за ментори, за да могат да подкрепят новите участници в тяхната адаптация.

Програмата се реализира в партньорство с неправителствената организация Jamba, която има дългогодишен опит в подкрепата на хора със специални потребности. Екипът на Jamba подпомага предварителния подбор на кандидатите, разпространява информация за програмата и провежда обучения за мениджърите и екипите в Yettel, които работят с участниците.

 

За Yettel

Yettel е част от e& PPF Telecom Group - партньорство между PPF Group и Emirates Telecommunication Group (e&), фокусирано върху предоставянето на отлични телекомуникационни услуги и дигитално потребителско изживяване за клиентите в Централна и Източна Европа. В България Yettel свързва над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. Компанията има повече от 180 магазина, а мобилната ѝ мрежа покрива над 99% от населението на страната.

Yettel България е първият и единствен до момента телеком у нас, сертифициран две поредни години с престижния сертификат Top Employer за високото качество на своите работодателски практики и политики. В основата им стои грижата за служителите, които имат свободата да бъдат себе си, да се развиват и да допринасят за реална промяна със своята работа.

За повече информация: Yettel.bg.