Защо Kei колите са толкова добри? /3/ - Mitsubishi Delica Mini
Секция: Автомобили
19 Декември 2025 21:16
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Защо Kei колите са толкова добри? /3/ - Mitsubishi Delica Mini

/КРОСС/ Ето няколко японски модела, наречени kei, които биха могли да успеят навсякъде, предлагайки голяма практичност, отлична икономия на гориво и ненадминато градско удобство. Модели като Nissan Sakura, Mazda Flair и Mitsubishi Delica илюстрират тяхната практичност и гъвкавост. Успехът им на външни пазар зависи от ценообразуването, търсенето и опасенията за рентабилност на производителите им.

Парите са оскъдни, а времената са трудни, само да не бяха толкова скъпи днешните коли. Уви, това е светът, в който живеем в наши дни, но последните новини показват, че нещата може да не останат така за дълго. Не, не, колите няма да поевтинеят - не бъдете смешни, те може просто да станат по-малки. Точно така, купувачите с ограничен бюджет вече няма да бъдат принуждавани да плащат прекомерни суми за SUV-ове с четири задвижващи колела, готови за офроуд, от които никой всъщност не се нуждае. Вместо това, те ще могат да спестят като си купят автомобилен еквивалент на топка за пинг-понг.

Такива са малките японски kei коли - автомобили, произведени, за да се поберат в специфични малки размери, с двигатели до 660 куб. см, за да отговарят на условията за намалени такси и данъци, прехвърляни на купувачите. Те могат да се потенциално решение на „кризата със скъпите автомобили", в която кросовърите и SUV-овете бързо се превръщат в най-продавани автомобили, въпреки че са печеливши с големи маржове. Сега битува мнението че производството на евтини малки автомобили просто вече не си струва. Но нещата се променят и притисната от китайското нашествие Европа постепенно променя курса...

Кei колите са едни от най-забавните бавни коли за бързо шофиране, защото повечето от тях са невероятно леки. Те са и изключително странни - брилянтни примери за инженерно съвършенство и превъзходство в компановането, "отпивайки" горивото сякаш е 30-годишен скоч - бавно и с голямо внимание. Интересно е да разгледаме една след друга 5-те най-нови kei коли, продавани в Япония днес, които потенциално биха могли да успеят и в Европа. 

Предлаган с двуколесно или четириколесно задвижване, с турбо или атмосферен двигател, Mitsubishi Delica Mini е невероятно гъвкав миниван, идеален за необвързани или двойки, които настояват за удобство в центъра на града, но също така обичат да къмпингуват през уикендите. Сложете палатка на покрива на или просто сгънете и четирите му седалки, за да създадете легло; това е перфектният малък автомобил за къмпингуващите, които знаят как да превозват малко багаж. Като алтернатива за умен избор, Delica Mini предлага плъзгащи се задни врати и просторен си дизайн.

В Япония цената на Delica Mini започва от 21 800 щатски долара и достига до 25 800 щатски долара за модели с турбо 4x4. И подобно на кросовъра Mazda Flair, Delica Mini се предлага в цяла гама от фънки цветове, включително пепеляво зелен металик, мъгливо синьо перлено, естествено слонова кост металик, светкавична синьо слюда и слънчево оранжев металик. С нарастването на културата на вановете малки и достъпни опции като Delica Mini биха могли да предложат на купувачите завладяващи нови възможности - стига да са готови да жертват част от търсено пространство. 

 

Източник: auto-press.net