Най-големият в света флагмански магазин на Huawei отвори врати в Шанхай
Секция: Технологии
25 Юни 2020 13:43
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Най-големият в света флагмански магазин на Huawei отвори врати в Шанхай

/КРОСС/ Huawei бе домакин на голямото откриване на най-големия флагмански магазин на Huawei в Шанхай на улица „Източен Нанжинг“. Магазинът се намира в сграда Нанкин в процъфтяващия търговски център на града с бизнес площ от близо 5000 кв.м.

Сградата е построена през 1945 г. в стил арт деко от британски магнат за недвижими имоти – г-н Силас Аарон Хардун. След прецизен ремонт с модерен дизайн и материали, историческата сграда придоби нов живот, където хората се забавляват, учат, споделят и правят иновации.

“Huawei винаги e ценял силната връзка със своите потребители като тя не е просто между купувач и продавач. Компанията ни има много по-дълбока връзка с нашите клиенти. Флагманският ни магазин е място, където потребителите, търговските ни партньори и разработчиците се събират заедно“ - сподели Ричард Ю, Изпълнителен директор на Huawei Consumer Business Group. „Huawei винаги изгражда зона на безгранична свързаност - Seamless AI life, която дава възможност на потребителите да изследват възможностите на AI живот, където безгранична свързаност и IOT са вплитат в едно цяло.“

Вековна сграда, подновена със съвременен дизайн 

Сградата е определена като историческа сграда от II степен и е била някога дом на популярната в Шанхай компания - Laou Kai Foo & co. Сградата е свидетел на възходи и падения на търговския живот в Шанхай през последните 100 години. При последното си обновление, сградата Нанкин се превърна в „Градският площад“ на Huawei.

Huawei запазва оригиналната форма и функция на тази сграда чрез иновативен дизайн, така че сградата да запази своя чар. Тази културна и историческа забележителност бе подновена, за да посрещне ново поколение от потребители.

Оригиналната вътрешна архитектура е запазена, а материали като декоративната мозайка terrazzo подсилват историческата визия на новата сграда

Цялата продуктова зона на първия етаж е проектирана с големи и прозрачни стъклени прозорци, за да се внесе възможно най-много естествена светлина, което освен че намалява консумацията на енергия, премахва бариерите между вътрешно и външно пространство.

В зоната на първия етаж – HUAWEI Seamless AI life, е използвано разделяне на пространството в стил арт деко. Окаченият таван създава усещането за многопластовост. Гениалните дизайнери са постигнали баланс между форма и функция, скривайки изводите за климатичните системи, панелите за достъп и всяко помощно техническо оборудване.

Seamless AI life 

“Благодарение на 5G и AI технологиите интелигентното и интегрирано потребителско изживяване чрез Seamless AI life е възможно. Думите всъщност наистина не могат да опишат до каква трансформация на нашия живот ще доведе това. Затова искаме потребителите да дойдат в нашия флагмански магазин, за да изпитат лично всички удобства, които предлага подобрения AI живот, който идва съвсем скоро“, споделя Херман Жу, CMO на Huawei.

На първия етаж e изложена пълната продуктова гама на Huawei, покриваща 12 различни потребителски сценарии. Тук потребителите могат да тестват и закупят продуктите, които са ги впечатлили.

Вторият етаж разкрива интелигентно преживяване в още 5 различни сценарии: Smart Home, Mobile Office, Fitness & Health, Easy Travel и Entertainment. Потребителите могат да усетят интелигентно свързвания живот, благодарение на функции като „преминаване на домашен режим с един клик“, мултиекранна колаборация, синхронизация на данни в реално време, MeeTime и лесно пътуване. Те могат реално да видят ползите от удобството, внесено от научно-техническия прогрес.

 „Градският площад“ приветства хора с близки интереси

Флагманският магазин разполага с много публични пространства. Вътрешният двор на сградата Нанкинг се превръща в атриум с широки стълбища, свързващи различни етажи и лампа от тавана, симулираща слънчевата светлина. Клиентите могат да седнат до стълбите и да отдъхнат или да се разхождат с приятел и тестват различни преживявания в магазина.

Социалните разговори се провеждат на първия етаж в HUAWEI Community. Флагманският магазин работи съвместно с видео екипа на Huawei и специално покани известният китайски режисьор Онг Ксиашуяи, за да сподели по време на откриването свои вълнуващи истории при създаването на филми.

Третият етаж става домакин на фотоизложба с име „Clairvoyant Proverb“ по случай голямото откриване на магазина. Там ще бъдат изложени фотографиите на известно фотостудио в Шанхай – Wangkai Photograph, както и творбите на други местни фотографи, показващи очарованието на Шанхайския бунд и динамичната и на моменти бурна история на ул. „Източен Нанжинг“.

Флагманският магазин на Huawei ще бъде домакин и на редица безплатни лекции – всяка седмица над 60 лектори ще говорят по различни теми - от видео продукция и програмиране до фитнес и музика. Творци и технологични експерти от цял свят, както и местни художници ще бъдат канени за художествени салони, споделяне на срещи и разговори с разработчици. С всичко това Huawei създава общност за комуникация и споделяне, където всеки потребител може да се присъедини.

Флагманският магазин ще покрие пълната потребителска гама на Huawei, а посетителите ще имат възможност да общуват на място с около 200 консултанта, идващи от различни сфери на живота - спорта, музиката, танца, влогването и други, на около 10 различни езика.

Изграждането на специализирани центрове, където потребителите да могат да се докоснат до Seamless AI Life бъдещето, за което работи Huawei, e съществена част от стратегията на компанията за пряка връзка с нейните потребители. Oчаква се такъв център да отвори врати и в България още до края на 2020 година.