ЧЕЗ Електро България с приз за социален проект
Секция: ИКОНОМИКА
05 Юли 2020 11:42
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЧЕЗ Електро България с приз за социален проект

Дружеството бе отличено в конкурса „b2b Media Awards 2020" за кампанията си „Заедно можем повече", която провежда в партньорство с „Надежда и домове за децата"

/КРОСС/ „ЧЕЗ Електро България" АД спечели второ място в категория „Социален проект" на годишните награди на b2b Media. Инициативата тази година отличава представители на бизнеса в България, реализирали най-успешните, устойчиви и иновативни програми, както и социално-отговорни кампании в отговор на кризата COVID-19. В шестото издание на конкурса бяха включени и три нови категории за оценка на осъществени проекти и приложени практики: „Предприемачество в криза", „Кампания с кауза в COVID-19" и „Социален проект в отговор на COVID-19".
На официална церемония, проведена на 02 юли 2020 г. в гр. София, в необичайната ситуация, в която се намират бизнесът и обществото, бяха отличени призьори от различни сектори с иновативни, креативни и социално-отговорни проекти и постижения в общо 31 категории.
Соня Мурджева - мениджър „Корпоративно планиране" в „ЧЕЗ Електро България" АД, получи наградата за дружеството от Стоян Стоянов - основател и PR Директор на Комуникационна агенция PRoWay, специализирана в публичните и бизнес комуникации.
ЧЕЗ в България и „Надежда и домове за децата - клон България" стартираха през юни „Заедно можем всичко" - кампания за подпомагане на уязвими семейства с деца за преодоляване на негативните последствия на пандемията от коронавирус и прилагането на мерки за ограничаването ѝ. Партньорите обединиха усилия в подкрепа на идеята, че ефективността от прилагането на социално отговорни бизнес практики в кризисна ситуация зависи от адекватното им и своевременно осъществяване.

В рамките на кампанията ЧЕЗ пое заплащането на сметките за ток до края на 2020 г. на социално слаби семейства, чието състояние се е влошило още повече в резултат на пандемията. Семействата са от населени места в областите Видин, Враца, Плевен, София област и столицата. Част от съвместната инициатива е и подмяната на стари електроуреди, ползвани от тези семейства, с нови, енергийно ефективни.
Кампанията „Заедно можем всичко" е част от прилаганата от ЧЕЗ в България дългосрочна стратегия за корпоративна социална отговорност, чиито основни приоритети са свързани с подпомагане на местните общности, образованието и развитието на младите хора, опазването и грижата за околната среда, енергийната ефективност. До момента ЧЕЗ е подкрепила с 1 милион лева над 120 обществено полезни инициативи в тези области. В ситуация на извънредна обстановка от изключително значение за ЧЕЗ в България е навременното подпомагане на местните общности и особено на уязвимите им членове в усилията им за справяне с отрицателното въздействие на последствията от пандемията върху начина на живот, работа, обучение, социални връзки.