Левски представи новите екипи за сезон 2020/21
Секция: СПОРТ
09 Август 2020 17:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Левски представи новите екипи за сезон 2020/21

/КРОСС/ Отборът на Левски представи екипировката за сезон 2020/21. Това стана на пресконференция на изпълнителния директор на „сините" Павел Колев и собственика на Joma България Валентин Николов, предаде репортер на БГНЕС. Станислав Иванов показа титулярният в синьо. Вторият, в черно, бе демонстриран от Марин Петков, а третият - в жълто, от Найджъл Робърта. Вратарският екип с оранжев цвят бе представен от Николай Михайлов. „Всички за Левски" пък е изобразено на гърба на фланелките.
От ляво на дясно: Найджъл Робърта, Марин Петков, Станислав Иванов и Николай Михайлов.

„Утре стартира сезон 2020/21. Мисля, че най-нормалното нещо на света е да представим новата екипировка преди първия ни домакински мач с Берое - на първо място това, което трябва да кажа е, че Joma България в случая реагира малко като отряд за бързо реагиране, защото знаете в каква ситуация беше изпаднал клубът с доставчика на екипировка, така че няма начин да не им благодаря, договорът беше подписан на 10 юли - по-малко от месец след това ние вече разполагаме с три мачови екипа - вратарски екипи, цялата тренировъчна екипировка за първия отбор, магазинът е зареден, от утре ще предлага за продажба екипировката за всички наши привърженици. В доста кратки срокове се свършиха нещата, надявам се хората да останат доволни от качеството на екипировката и най-вече от цената, защото това не е маловажно".

„Договорът е за три години - въпреки форсмажорните обстоятелства, при които трябваше да се изработва тази екипировка за новия сезон, нашата уговорка с Joma е буквално от утре да започнем работа по изработването на екипировката за сезон 2021/22, където ще бъдат положени всички усилия и процесът ще бъде много по-професионален - в него ще могат да участват и привържениците, които ще имат възможност на базата на изготвени съвместно от нас дизайни да гласуват и да изберат новия екип - сега не можехме да го направим заради кратките срокове. Аз лично съм работил с Joma и в националния отбор - фирмата е много сериозна не само на испанския пазар, а и в световен мащаб - не само във футбола, а и във всички спортове. Надявам се Левски да го използва максимално, така че да даде на своите привърженици качеството и стандарта, който заслужават, разбира се, и на футболистите", започна Колев.

„Г-н Колев обобщи почти всичко, касаещо нашите взаимоотношения. Искам да добавя, че за нас е огромна чест да бъдем партньори на Левски, на най-големия клуб в България. Естествено, това ни задължава да бъдем до максимална степен да нямаме място, в което да не подкрепим Левски. Екипите, които сме избрали тази година, действайки в такава ситуация, са страхотни. Заложени са модели, които са от каталога 2020, но повече въпроси що касае спефицикация или нещо от артикулите, поскоро от вас да дойде. При всички случаи винаги може и по-добре - надяваме се от догодина, имайки повече време да имаме наш ексклузивен екип, който наистина да финализира професионалната работа на Левски и да кажем, че свършихме страхотна работа".
Павел Колев и собственика на Joma Bulgaria Валентин Николов.

„Когато се работи екипно, когато се работи в добри партньорски отношения, когато има професионализъм и бълват идеи, винаги можем да се качим на някаква интересна вълна, в която пак да предизвикаме еуфория, що се касае до качеството и професионализма на Хома и Левски, така че не виждам причина, която да ни лиши от тая еуфория, която изпитахме тогава", каза Николов, който бе запитан относно еуфорията около екипите за 100-годишния юбилей на столичния гранд.

Изпълнителният директор на Левски заяви, че към днешна дата, промяна във финансовото състояние на клуба няма. „Спокойствие трябва да има, защото ако изпаднеш в паника, няма как да управляваш клуб като Левски. Не, не е индикация за това. Индикация е, че работим професионално, това е най-нормалното нещо на света, да започнем да мислим от сега за екипировката за следващия сезон, така че нещата да се случат по начина, по който по принцип трябваше да се случат, а не в рамките на три седмици - аз мисля, че нито Левски като футболен клуб, нито Joma България има желание да работи в такива срокове, защото това е непрофесионално - повишава се риска от грешки, които не могат да бъдат поправени. От тази гледна точка, мисля, че е редно да започнем работа по елементите от тази екипировка, тази работа е креактивна, не изисква чак толкова много финанси - ако ме питате за това дали има някаква промяна във финансовото положение, към днешна дата няма".

„Няма да обявя цена, ще го оставя като изненада за всички привърженици, които утре ще могат да посетят физическия магазин в сектор А, както и онлайн магазина, но мога да ги уверя, че цената е по-ниска от тази на официалния мачов екип през миналия сезон", допълни той по отношение цената на екипите. Колев обясни и процеса с УЕФА за лиценза на „сините" за евротурнирите. „Ние запитване до УЕФА не се налага да правим за каквото и да е, ние сме на мониторинг от УЕФА и имаме срок до 12 август да качим едни определени документи в електронна платформа, която е свързана с Финансовия феърплей. На базата на документите, които ще качим, ще получим указания от УЕФА какво се случва оттам нататък, това е процесът".
Изпълнителният директор на Левски Павел Колев.

Относно членските карти, Колев заяви: „Работата по членските карти продължава с пълна сила, включително и този уикенд, готова е на концептуално ниво и като дизайн цялата идея. Има още съвсем малко дребни детайли за изчистване, след това ще започне процес на консултация със заинтересованите страни, които в нашия случай не са толкова много и са привържениците - разделили сме ги на различни групи и искаме да получим обратна връзка за това дали не само ценообразуването, но и пакетите, които клубът ще предостави с придобивки към всяка една от картите, защото те са с различна категория и различни цени, им харесва. И какво можем да добавим към тях или съответно да премахнем, предполагам, че в края на август ще бъдем абсолютно готови и от 1 септември ще стартираме с продажбата на членските карти. Основната цел на клуба е да направи така, че да развие достатъчно голяма мрежа от търговски точки, която да покрие цялата страна и членските карти да са достъпни за абсолютно всички левскари, без значение къде се намират в България, и разбира се, по света", завърши той.