Потребителите на Spotify надхвърлиха 300 милиона, въпреки това компанията е "на червено"
Секция: Технологии
29 Октомври 2020 18:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Потребителите на Spotify надхвърлиха 300 милиона, въпреки това компанията е "на червено"

/КРОСС/ Гигантът за музикален стрийминг Спотифай (Spotify) съобщи, че броят на активните му месечни потребители е надхвърлил 300 милиона през третото тримесечие, предаде Франс прес, цитира БТА. Въпреки този резултат компанията отново е "на червено".

От Спотифай уточниха, че броят на месечните им активни потребители е нараснал с 29% до 320 милиона през трите месеца до септември, като 144 милиона от тях са плащали абонамент. Това представлява повишение с 27 на сто, спрямо отчетеното в предишното тримесечие.

Спотифай, чиято централа е в Стокхолм, но е листван в Ню Йорк, се надява да достигне между 340-345 милиона активни абонати месечно и 150-154 милиона платени абонати до края на годината.

Същевременно компанията за стрийминг услуги, отчита чиста загуба от 101 млн. евро през периода юни-септември спрямо печалба от 241 млн. евро година по-рано.

За разлика от много компании Спотифай от посочват, че са успели да избегнат до голяма степен последиците от пандемията от COVID-19.

От гледна точна на използване на съдържанието часовете на ползване са надхвърлили през тримесечието равнищата от преди коронавируса и всички региони напълно са се възстановили, отбелязват от Спотифай.

През последните години компанията се опитва да разшири дейността си, като инвестира стотици милиони евро в подскасти, които да предлага наред музиката.