Екатерина Недялкова поема управлението на Experian в България
Секция: БЪЛГАРИЯ
14 Януари 2021 13:52
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Екатерина Недялкова поема управлението на Experian в България

/КРОСС/ Екатерина Недялкова е новият лидер, който поема развитието на Experian Bulgaria Global Delivery Centre.
Тя има над 15 години опит в международни компании, като 4 от тях като част от екипа на Experian България, с фокус върху стратегически бизнес трансформации и подобряването на оперативните процеси.
Екатерина се присъединява към екипа през 2016 г. като ръководител на ключова за компанията програма на глобално ниво за „Непрекъснато усъвършенстване и подобряване на процесите". В унисон с бизнес стратегията на Experian за постигане на по-добро клиентско удовлетворение и резултати, програмата се грижи начинът на работа да бъде ефективен и ефикасен, с фокус върху високата продуктивност и качество. Началото на 2019 година, Екатерина поема да ръководи програмата на глобално ниво, за четирите стратегически центъра за услуги в Experian - България, Коста Рика, Чили и Малайзия. За последните години има зад гърба си реализирани редица стратегически проекти и трансформации, които подпомагат бизнеса с иновации и автоматизации, по-добре структурирани процеси и високоефективни екипи.
Experian присъства в България от 2004 г., като сега българският офис е най-големия център за регион Европа, Близък изток и Африка с над 1000 служители. Компанията има множество отличия за най-добър работодател, заради много си инициативи, партньорства и добри работодателски практики, като програмата за гъвкаво работно време, например. Experian е в топ 5 на софтуерните компании в България.
"Българският център е един от основните двигатели за развитието на бизнеса на Experian. Нашите екипи обхващат целия цикъл по доставяне на един продукт - от разработване на софтуерните решения, през big data анализите до имплементирането им при клиентите и поддръжката. Моята роля ще бъде да продължим да надграждаме взаимоотношенията си с бизнеса и участието на българския офис в ключови проекти. Това ще даде допълнителни възможности и добавена стойност на българските екипи. Локално на пазара Experian е утвърден лидер и ние ще продължим да налагаме добрите работодателски практики и да работим за развитието на младите хора в България.", коментира Екатерина Недялкова.
Използвайки най-новите технологии, визията на Experian е да продължи да предоставя нови решения, които отговарят на нуждите на клиентите, както в световен мащаб, така и на локално ниво, помагайки на местните банки и финансови институции в процеса им по дигитална трансформация.
Мисията на Experian е да създава едно по-добро бъдеще за потребители и бизнеси. Чрез инвестиция в нови технологии, талантливи хора и иновации, Experian помага на всеки свой клиент да вземе максимума от всяка възможност.