Имиджовата кампания на EVN България в подкрепа на Планинската спасителна служба спечели две награди от IAB Mixx Awards 2021
Секция: ИКОНОМИКА
29 Април 2021 13:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Имиджовата кампания на EVN България в подкрепа на Планинската спасителна служба спечели две награди от IAB Mixx Awards 2021

/КРОСС/Кампанията, реализирана от агенция „guts&brainsDDB“ , спечели първо място в категория Best video campaign и трето в категория Brand аctivism.

Имидж кампанията на EVN България с Планинската спасителна служба (ПСС) беше отличена на проведения на 27 април 2021 г. в гр. София рекламен конкурс IAB Mixx Awards 2021. Кампанията е реализирана от агенция „guts&brainsDDB“ и спечели награди в две категории:

  • Първо място в категория Best video campaign
  • Трето място в категория Brand аctivism.

Конкурсът IAB Mixx Awards има за цел да отличи най-добрите онлайн и дигитални кампании. За първи път заявките се оценяваха от десет международни маркетинг специалисти.

През ноември 2020 г. EVN България и БЧК стартираха съвместна благотворителна кампания за финансовото подпомагане на работата на Планинската спасителна служба (ПСС). Всеки имаше възможност да подкрепи каузата и да дари 25 лв. или повече чрез специално създадена секция на сайта www.evn.bg. А от своя страна EVN се ангажира да удвои дарената сума. По този начин бяха събрани общо 45 000 лв. за планинските спасители. Първите 500 дарители получиха и специална лампа – символ на отдадеността на спасителите.

По решение на ПСС събраните средства ще осигурят нова защитна екипировка за планинските спасители, които включват над 530 доброволци в 32 отряда във всички по-големи планински селища из страната.

Повече за кампанията, както и видео, посветено на инициативите, са налични на:
EVN - Светлина. Топлина. Живот.