Министър Проданов проведе среща с Организация на експертите мениджъри в туризма
Секция: Туризъм
11 Януари 2022 17:09
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Министър Проданов проведе среща с Организация на експертите мениджъри в туризма

/КРОСС/ Министър Христо Проданов проведе среща с Организация на експертите мениджъри в туризма, с Франк Кванте - главен изпълнителен директор на Фрапорт България и Мартин Захариев – зам.-председател на Националния борд по туризъм.

На срещата се обсъдиха проблемите на бранша, свързани с кадрите в сектора, несигурността, инфраструктурата и рекламата. Дискутираха се даденостите на България и по какъв начин може да се използват, за да се привлекат повече туристи и как да се подобри качеството на предлаганите услуги.

Христо Проданов заяви, че е съгласен с представителите на бранша и според него е нужно да се промени цялостното възприятие за България от страна на туристите. Нужно е създаване на ново лого, слоган, както и цялостна нова маркетингова и рекламна стратегия. Необходимо е не само да се повиши бюджета за реклама и маркетинг на министерството, но е и да се променят както маркетинговите, така и рекламните стратегии и канали за реализация, за да се постигне максимален ефект. Дигиталната реклама към момента е оставала на заден план, редно е това също да се промени.

Министър Проданов заяви, че за него е много важно секторът да бъде обединен и сподели, че за в бъдеще маркетинговите и рекламни стратегии трябва да бъдат консултирани с бранша, за да може да се подобри максимално крайният резултат от кампаниите. Идеята е не само Министерството на туризма, но представители на всички видове туризъм в България да се включат. „По този начин като резултат ще имаме по-качествено таргетини групи от потенциални клиенти и ще има възможност да им се предостави информацията, която желаят да получат по най-подходящия начин“, посочи той. Редно е в министерството да има експерти, които да отговарят за сегментирането в туризма, подчерта още министърът.

Предстоят още срещи с туристическия бранш. В най-кратък срок ще се сформират работните групи, за да се започне възможно най-скоро работа по проблемите на бизнеса.