GLAMI прави следващата стъпка в хиперперсонализацията в модата
Секция: ЛЮБОПИТНО
04 Август 2022 08:59
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
GLAMI прави следващата стъпка в хиперперсонализацията в модата

/КРОСС/ GLAMI, водещата европейска платформа за модни находки, наскоро представи на своите милиони потребители нов начин за откриване и пазаруване на дрехи, обувки и аксесоари. Това е едно истинско иновативно подобрение в машинното обучение, което ще направи процесът на търсене на модни открития по-лесен за всеки.

Първата стъпка е попълването на кратък въпросник, който се появява на началната страница на GLAMI. Той е относно любимите ви марки, вашите размери и други модни предпочитания. Само след няколко минути всеки клиент може да види персонализирана и внимателно подбрана специално за него/нея гама от продукти. GLAMI търси стотици онлайн магазини и марки, за да предостави най-точните артикули за всеки потребител. Чрез предоставянето на обширна и разнообразна селекция от продукти на едно място, GLAMI опростява пазаруването и спестява от ценното време на всеки един клиент. С помощта на изкуствен интелект, потребителите      могат да открият модни препоръки и предложения от любимите си марки. Колкото повече използва GLAMI, толкова повече платформата      се приспособява към стила и вкуса им.

В днешно време потребителите търсят все повече и повече персонализация. Широкият спектър на магазини и модни марки обаче постепенно ги уморява. В крайна сметка, всеки иска да намери точно това, което му харесва и то по най-бързия начин. Изкуственият интелект е най-ефективният начин за постигане на това, повишавайки потребителската лоялност към тези, които са им предоставили специално изготвени за тях предложения.

„Нашата мисия винаги е била да събираме модата на едно място. Докато работихме за изпълнението на тази цел през последните няколко години, осъзнахме, че модният вкус е изключително индивидуален. Събирането на различни модни брандове на едно място спестява време на клиентите, защото не им се налага да се ровят в стотици уебсайтове, за да открият това, което търсят. Това е само първата част от нашата история. Наясно сме, че имаме много работа в адаптирането на селекцията от модни артикули, които да отговарят на стила на всеки един от вас и да ви показваме само най-подходящите за вас предложения“, казва Томаш Ходбод, основател и главен изпълнителен директор на GLAMI.

Модните открития остават важна част от уникалното преживяване на GLAMI. Целта не е само да ви покажем артикулите, които си представяте в своите гардероби, а и да откриете нови дизайнери и марки. Ако други потребители имат интерес към същите продукти като вас самия, то вие ще получите препоръки за допълнителни продукти, които тези други потребители са харесали. GLAMI предлага това хиперперсонализирано изживяване от вашия любим бранд, без да прави ви отнема възможността да откривате нови марки, както и да сравняввате цените.

GLAMI и технологията им за машинно обучение, както и в други персонализирани платформи (като Spotify и Netflix), ще „разпознаят“ вкуса им, без да се налага да преразглеждат голям каталог. Ако получим правилните комбинации, които отговарят на вкуса на потребителя от всички продукти, то клиента ще остане при нас и ще се върне, за да открие повече. Това е нашият начин да преминем към хиперперсонализация в модата." – добавя Томаш Ходбод     .

Чрез новата си функция, GLAMI се стреми да персонализира онлайн пазаруването, като същевременно предоставя сложна AI технология на малки и големи модни марки, свързани с платформата, от които сега се нуждаят      повече от всякога. GLAMI предоставя технология, за която по-малките доставчици е възможно да нямат средства да инвестират.

Хипер-персонализацията помага на изморените купувачи да се ориентират в пренаситеното предлагане на електронната търговия и да стигат по-бързо до решение за покупка, като същевременно се подобряват ключовите показатели от корпоративна гледна точка. GLAMI започна да препоръчва продукти на потребителите си въз основа на техните интереси преди 2 години и успя да достигне до +10% от приходите на всяка сесия на потребители, чието съдържание е било персонализирано. Забелязахме, че процентът на преобразуване се е удвоил от кликвания върху продукти с приложен филтър за размер. Решихме да подтикнем потребителите да избират своя размер преди да преглеждат продуктите или да им предложим размер, който са избирали преди.

GLAMI се разрасна благодарение на широкия си каталог и виждането си да предлага всякакъв тип мода, подходяща за всеки потребител, на едно място. Щом успяваме да изберем правилния тоалет или аксесоар от целия каталог с 15 милиона продукта и да го съобразим с вкусовете на всеки един потребител, значи им помагаме да се ориентират в огромните предложения за електронна търговия. Така успяват да стигнат до решение за покупка по-бързо и ние ще успеем да се превърнем в истинска хиперперсонализирана модна платформа за всеки!“, споделя Томаш Ходбои.