• 29 Март 2024 |
  •  USD / BGN 1.8091
  •  GBP / BGN 2.2873
  •  CHF / BGN 2.0027
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 20°C

Миков: Махаме тюркския произход на българите от сайтовете на държавата

Миков: Махаме тюркския произход на българите от сайтовете на държавата

/КРОСС/ Председателят на Парламента Михаил Михов обеща да премахне недопустими за българската история манипулации за произхода на предците ни, които десетилетия наред фигурират в официалните сайтове на държавата ни по искане на сдруженията "Велика БОЛГАРИА" и "Български будители".

Зам.-председателят на НС Мая Манолова първа прие председателите на двете сдружения - Патриция Кирилова и Цвете Борисова, които внесоха писмо-изискване към основните институции в България, в което се поставят проблеми, свързани с националното съзнание и неадекватното образование, пренебрегващо величието на българския дух. Те бяха подкрепени ентусиазирано от зам.-председателя на НС Павел Шопов, с когото договориха бъдещи инициативи за възраждане на българския дух.

"Като представители на неправителствени организации, свързани с културно-историческото ни наследство и представители на суверена, изискваме по повод Деня на Будителите - 1 ноември, да се събудите и да изпълните едно от основните си задължения - отдаване на почит към вечния Български дух", пише в писмото на двете сдружения, подкрепено от над 50 патриотични организации, специалисти по сигурността и учени от различни области. Сред тях Световният парламент на Българите, Културният център на българите в Сърбия, ГС "Защита на гражданите", Организацията на националната конференция "България - в световната история", НИСИ, Клуб "1 ноември", АЗКОН, КООСО, ББР, проф. Боян Лалов, проф. Бончо Асенов, проф. Евгений Сачев, доц.д-р Евгени Велев, АСВБ, СБНБ и много други.

"Недопустимо е в официалните сайтове на България да пише, че траките са изчезнали, а българите на Аспарух са тюрки. Това не се базира на никакви научни данни, а е агресивна външна намеса, която поругава националните ни интереси и унижава създателите на българската държавност.Изискваме в кратък двумесечен срок да се свика научна конференция, която да събере учени, запознати с хилядолетната история на българския дух, да се отвори истинската история на българите и тя да залегне в учебниците на нашите деца. Изискваме да се издадат след 100 години забвение писмата на цар Калоян до папата с финансиране от държавния бюджет - това е един безценен български източник и светъл поглед върху хилядолетната ни история. Тези писма да се изучават в нашите училища и университети, а не лъжливите манипулации в сегашните учебници", пише още в писмото, в което се дава на институциите 5 дни за утвърдителен отговор.

"Махаме тюркския произход на българите от сайтовете на държавата", обеща пред двете сдружения Михаил Михов.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Това е чудесно , но би трябвало това твърдение за тюркският ни произход да бъде поправено и в международен план, защото децата ми са родени и учат в Гърция и за съжаление в учебниците им пише че Българите са тюрки

22.11.2020 16:53:24

Анонимен

Едно проучване на ДНК на българите може да реши спора за нула време. Но изглежда, че то на никого не трябва. По лесно е да се спори върху недоказани и измислени теории и да се взимат пари за безполезните проучвания.

30.09.2015 05:26:09

Анонимен

https://en.wikipedia.org/wiki/Utigurs

10.09.2015 08:25:27

ПРАВДА

Герб Украины ТРИЗУБЕЦ это ничто иное как тамга у булгар (родовой знак у булгар и клеймо для скота .

26.08.2014 12:12:54

правда

Еще не давно утверждали будто у болгар не было ханов канов и нацисты утверждали что это монгольский титул , Титулы: кавхан, боритаркан, ичиргу боил, багаини ,кан, тархан ,капхан ,ельтебер, балтавар ,каган ,чигот , и тд. Боляри (булгарский ) наследственный титул ,самая высшая прослойка феодальной аристократии участвовала в создании государств Великая Болгария , Болгария Дуная,Киевский каганат , Молдавии ,в Руси, и в Волжской Болгарии , а также в создании венгерского города Пешт (Буда-Пешт)

26.08.2014 12:08:51

ПРАВДА

Имя Атила перевод с татарского отец страны , Ати (отец), Ил (страна ).

26.08.2014 11:43:54

ПРАВДА

булгары ,боляры -буляры ( богатые люди с тюрк.)это правящая династия ,а народ это славяне и тракийцы и только при Борисе крестителе славяне стали участвовать в управлении государством .

26.08.2014 11:39:40

Анонимен

Ако гониш два заека, няма да хванеш ни един. Вади си вода от новия кладенец, но не плюй в стария.

05.08.2014 18:05:50

Анонимен

Разбира се,че не сме тюрки,а просто БЪЛГАРИ.!!! Още през миналия век най-големия български историк Ганчо Ценов е доказал по безспорен начин ,че ТРАКИТЕ СА БЪЛГАРИ.....Такъв етноним траки няма ,така са ни наричали гърците ,които са пришълци на балканите,а БЪЛГАРИТЕ ОТ ХИЛЯДОЛЕТИЯ СА ЖИВЕЕЛИ В ЗЕМИТЕ НА МАЛА АЗИЯ И БАЛКАНИТЕ!Не случайно бащата на историята Херодот казва ,че траките са най-многобройният народ на древността след индийците.Е може ли най-многобройния народ да изчезне ? Ясно е ,че историята ни е фалшифицирана ,но това не ни пречи да четем и мислим .....

03.08.2014 11:09:53

Анонимен

Доста луди се насъбраха в България последните години - личи си по коментарите !!! Докато всички разбират от история, футбол, политика и жени - така ще бъде. Гледайте си работата и оставете на историците да се занимават с историята.

31.07.2014 19:30:04

Анонимен

Драги сънародници, скъпи съотечественици, Искам да се обърна към вас, където и да сте по света, че не се гаси туй, що не гасне. Няколко исторически несправедливости са на път да бъдат поправени. В момента работя над една хипотеза и очаквам да бъда морално подкрепен от Българската Академия на Науките и всички културни дейци със становище и от всички, който милеят за България. За това, че българските свети братя Кирил и Методий са почитани в България, Македония, Чехия, Словакия се знае отдавна. Известен факт е, че са почитани и в Полша и доказателството за това не е само Полската енория свети Кирил и Методий в град Хартфорд щата Кънектикът построена през 1902 от полски имигранти. Винаги българите са се замисляли как така полски, чешки, словашки, словенски, хърватски, руски и български са толкова близки, че се разбират, но се водят славянски езици и не се водят български. Как така са сходни а не са признати от целият свят като една езикова група, а българският е отделно. Не може да се прикрие факта, че писателят Стефан Цанев и други дейци на културата са защитавали многократно българската теза през годините, че славянският това е български и че е исторически несправедливо да се води славянски при положение, че „старо-църковно словенски“ произлиза от българският език. Искам да се обърна към всички, с молба да не се политизира и да не се делим отново на русофили и русофоби а да подходим дипломатично и исторически отговорно към бъдещите поколения. Досега винаги е имало различни хипотези както за произхода на българите, така и да произхода на езика. В това трудно геополитическо време е изключително важно, да запазим добрият тон и да оставим историците да стигнат до съгласие. Досега не е имало международно съгласие по хипотезите за българският произход и език и за така нареченият славянски език. Според мен сега имаме неоспорима хипотеза, която би могла да поправи няколко несправедливости. Преди да очакваме подкрепа и разбиране от другите народи, ние трябва да имаме по-конкретни и точни доказателства, с които да претендираме пред света. За да поправим тази историческа несправедливост, че „старо-църковният словенски“ е наричан славянски, а не български трябва да изчистим официалните хипотези на българските историци за прозихода на България. В момента хипотезите са няколко. А именно тюркска, хунска, иранска и смесени теории. Моят подход е следният, ако изчистим различията в международен план за споровете около периода 400 AD до 600 AD, то тогава може да стесним броя на теориите и да имаме неоспорими претенции. Конкретно според мен тюркската теория абсолютно отпада. Тюрк и тюркестан е понятие, което произлиза от Котраг/Котрак и съвременните турци използват термина Гоктурк/Когтурк/Gokturk. Самото понятие Котрак в Българската история е считано за един от синовете на Кубрат, което при всички положения доказва, че Стара Велика България е по-древна от понятието Тюрк и Тюркестан. Легитимирането на Стара Велика България е неоспорим факт с датировка 632 AD[1]. Изключено е да има Стара и Велика само в продължение на 32 години.Това ще рече, че термина датира преди 632 AD или по-рано от 7 век. От тук следват няколко последователности, а именно, че езика на Волжска България в 7 век и така нареченият, последващ Хазарски Хаганат е Български, също както и така нареченият Тюркестан и Аварски Хаганат също са Български. Във всеки език има чуждици, но с легитимирането на Държавата Стара Велика България, езика който е легитимиран е Български, той е символа и потвърждението на Държавността. Понятието Аварски Хаганат е именно част от панонските българи на Алцек, но в случаят Аvar е грешен препис на Alan. Така наречените Авари да не се бърка с Аланите, които населяват днешното Прикавказие. След продължителните и феноменални надмощия на българските владетели Аспарух, Тервел, Севар, Кардам, Омуртаг, Пресиян, Крум, Борис, Симеон в Източната част на Европа дава обяснението за по-късната поява на Унгарски език и Унгария. Именно на унгарски език казано Магар произлиза от факта, че много след това Финно-унгарите създават Държавата и езика Магар а именно в 9 век или 895 AD[2]. След делото на Кирил и Методий до Морава [3]. Появата на държави в Европа като, Велика Моравия 870 AD[4] Киевска-Рус 882 AD[5] и Полша 966 AD[6] са Post Factum и не може да се легитимира термина славянски език. Хронологията доказва, че съвременният турски език произлиза от легитимният Български. Тук именно се появява логиката, че термина Алцек или правилното Алдигар или както е изброен в изключително много исторически източници Ardagast, Ragbiga, Ragbina, Ranbona, Kanbinah, Ragbib, Adzîgher, Adzhigardak, Arcadius[7] е именно името, което Киевските-руси използват за произхода на славяните. Според мен в превода на Номиналия на Българските Ханове е преписано погрешно или тълкувано погрешно от писателя. Правилната логика е: Avitohol е Atilahun, Kurt се счита да е Кубрат, но според мен това е името на днешен Крим, познат още под имената Kurt/Kirim/Kimer/Cimmer/Gomer[8]. Ernakh е познат в римските летописи като Ellac загинал в битката при Nedao. Ziezi е препис на Δεγγιζίχ/Dengizikh. А самият Кубрат това е Кубер. Онгал/Онгар/Хунгар[9] не е оногундур и кутригур а именно хунгар/котраг/котрагар/булгар. Думата Гар/GAR е племе, но е изписвана погрешно неволно или умишлено или пък е избледнявало през вековете. Ouguz/Ongar а също и Buzar/Bugar/Hazar. Което означава,че произхода на Българите от 400 AD е хунски. Хунските племена унгар, булгар, котрак, алтсек/алдигар. Бугар/Хузар/Хазар е отново едно понятие, което е или преписано погрешно или е избледнял текста. Всички исторически факти за така наречените Хазари и Авари преди 9 век AD са оскъдни и водят все до Унгар и Булгар. Възможно е да е греша, но е малко вероятно. Ако всичко това е вярно излизат следните заключения: 1. Хуните[10], които са правели многократни набези на Римската империя от около100 AD предвождани от Атила до 453 AD са предците на Кубер, Унгар, Булгар, Котрак, Алдигар. 2. Тюркската теория за произхода на българите отпада, поради факта, че Гоктурк/Когтурк е грешен препис и погресшно произношение на Котрак. 3. Термина Волжска България произлиза именно от Кортак също в 6 век. 4. Днешна Турция, която счита, че произлиза от Ouguz и Kogturk произлиза от Ungar и Kotrak. 5. Алдигар е термина, от който киевските-руснаци взимат теорията за славянският език. 6. Термините Hazar/Buzar/Bugar е правилно да се тълкуват имайки в предвид думата gar. 7. Avar грешен препис на Alan, това не означава, че аварите и аланите са едно понятие, това само потвърждава, че Хазари и Авари преди 9 век не са били отделни държави, а именно част от Стара Велика България. 8. До ден днешен държавите като Хазария и Авария не са оцелели именно поради факта, за липса на историческа основа, върху която могат да стъпият техните теории преди 9 век. 9. Произхода на Тракия, Стара Велика България и Алания като обща пра-родина преди 400 AD на територията на запад, север и изток от Черно море. 10. С признаването на славянски език за Български се обяснява делото на светите братя Кирил и Методий и техните ученици Наум, Ангеларий, Климент, Горазд и Сава като мисия за разспространение на Българската писменост по всички населени с българи места в 9 Век AD. Територии като Сърбия, Хърватия, Унгария, Словакия, Киевска Рус, Южна Полша, Моравия. Моравия, за която пише Пайсии: „не сръбската Морава, която тече през Шумадия, но друга Морава, при Окиан-море, което се нарича Балтинско море, при Брандибур.”[11] 11. С Цялата доминация на Българската държава и големината и е Европа се доказва неоспоримо Българският произход на Кирил и Методий и техният и на техните ученици труд, с който се потвърждават целите на тяхното житие и на техният труд. 12. Самият термин Kotrak произлиза от траките, според мен може да се счита за директна връзка траки-хуни-българи. 13. Всички Руски научни трудове, който включват понятията Тюрк, Хазар, Авар, Татар през вековете са погрешни, а именно защото се свързват директно с Котрак и Бугар, термина който свързва Волжска България днес. Драги съотечественици, възможно е тази статия да породи недоразумения, но това не е с цел политически или икономически изгоди, нито с цел нападки срещу Русия, а само и изключително да се обсъдят исторически факти. Факти, чрез които да се поправи историческата несправедливост за наименованието на термина славянски език, който произлиза от „старо-църковен словенски“ и да се назове с истнинското му име БЪЛГАРСКИ. Само ако се изглади и изчисти Историята в периода 453 AD (датата на смърта на Атила) до 632 AD период , за който се знае за понятието Стара Велика България като за неоспоримо понятие в целият свят, тогава ще се намалят споровете в Европа по въпросите за произхода на съвременният български език и групата на славянските езици, че се нарече с истинското им име Български. С предявяване на иск от страна на Българската държава към всички държави, които използват така нареченето понятие „славянски език“, няма да се породят нови спорове, а именно ще се поправят много исторически несправедливости. Преди да се предяви един такъв иск, трябва да има доказателство. Не може да се докаже лесно, че през вековете, повече от хиляда години, мастилото е избледнявало, преписа е грешен, особеностите и спецификата на говора на преписвача са били да записва различно или че пък е имало умисъл да се подменя историята. При всички положения, дълг имат историците и филолозите в България и след това държавата. Тази статия не с цел разделянето на българите на русофили и русофоби. Тази статия няма да цел да докаже, че траките са завладели земите на юг от Черно море и Персия и са се стигнали до Хиндукуш и след това са се върнали от север на Черно и Каспийско Море. Въпреки, че съм сигурен в това. Коня като най-бързото транспортно средство произлиза от евразийските степи на север от Черно море и е опитомен именно по времето на Траките 4000 BC. Тази статия има за цел, да породи дискусия сред всички културни дейци, не само в пределите на България. За мен е неоспорим факт и доказателство, и тълкувание е, че именно в Киевска-Рус се е получил грешен препис/превод на термина Altsek/Aldigar и започва объркването на понятието „старо-църковен словенски“ със „славянски“. Въпроса не е кой е виновен, въпроса е как да да го поправим, въпроса е не да хулим, а да обясним, и да поправим исторически неспаведливости. Очаквам вашите коментари. [1] http://www.kroraina.com/p_bulgar/p_bulg5.htm [2] http://en.wikipedia.org/wiki/Hungary [3] http://en.wikipedia.org/wiki/Saints_Cyril_and_Methodius#cite_note-Brit-20 [4] http://www.newadvent.org/cathen/13218a.htm [5] http://assets.cambridge.org/97805218/64039/excerpt/9780521864039_excerpt.pdf [6] http://en.wikipedia.org/wiki/Mieszko_I_of_Poland [7] http://en.wikipedia.org/wiki/Aramaic_language [8] http://www.cumorah.com/etexts/jasher.txt [9] http://www.vehi.net/istoriya/armenia/khorenaci/01.html [10] http://www.academia.edu/3743095/_The_Clever_and_the_Cunning_Finding_Eurasian_Nomads_in_Premodern_History_ [11] http://slovo.bg/showwork.php3?AuID=15&WorkID=92&Level=1

25.04.2014 09:44:02

Анонимен

Ха-Ха... Всичкото потурнаци се изправи на нокти ! Явно не са доволни,че не сме азиатци и си хортуваме на славянски. И понеже са неграмотни и не четат нищо друго,освен турска пропаганда, и нямат аргументи, станаха дървени философстващи философи,като онзи разярения бик по-долу,та намесиха в един кюп и ДУПИСЕ-то, и Миков, и световната историография, и комунизма ,и кръвното ни братство по турска линия, и комплексите и какво ли не още. Май че комплексарите сте вие,а не българите. Вие например, знаете ли какви сте и от кой забутан край на Азия сте се довлекли .Преди VI век в Европа никой не е и чувал за турци, докато в III век и римляни, и гърци много добре са познавали българите и никой, ама никой никога не ги е нарекал турци. По простата причина, че са били европейци, а не монголоиди като ранните тюрки. Нито пък езикът им е бил турски, а индоевропейски, докато турският не е от тази група. А между другото, "индоевропейски" е термин,който се отнася само за езиците, не за произхода. Личи си ,че не четете. Българите знаят много добре кои са и нямат нужда да се присламчат към някой "могъщ" народ за да се чувстват велики. Знаем историята си, царете си , героите си. Знаем,че сме местен народ, балканци .Нямаме нужда да се чувстваме велики,нито пък имаме комплекс за малоценност,независимо от сегашното положение на нещата.Историята е такава, каквато е. А велики все пак сме били. При Крум България граничи с Империята на франките, а на юг стига почти до Константинопол. И един цитат от Енодий, VI век : "Българите, това е народът, който имаше всичко, което е пожелавал...." Колкото до могъщата Турция, ако не беше Америка....?

29.12.2013 21:24:46

Анонимен

http://protobulgarians.com/

09.12.2013 18:43:33

Анонимен

Разбира се,че българите не са тюрки. Това от 100 години се пише и преписва навсякъде от български пишман историци,винаги верни слуги на някой голям"авторитет", пък бил той Иречек,Златарски или Шишманов,а още повече ако се казва Рънсимън или пък Сталин.Затова българските владетели изведнъж станаха"ханове" ,измисли се и се сътвори бог Тангра и куп други фалшификации- както се казва"за доказ". Ами как няма цял свят да знае,че са тюрки,като във всички учебници и "научни" трудове се пише все същият тюрлюгювеч, до втръсване един и същ. Ама как пък не се намери някой да каже,че няма нищо турско в имената на българските владетели,че старите българи не са познавали бог Тенгри, а са почитали слънцето,луната и звездите и че са имали колобри а не шамани,че за разлика от турците са практикували изкуствена черепна деформация и т.н. и т.н. Ами че ако те са говорили турски,сега всичkи щяхме да говорим този език.Може ли народ завоевател да приеме езика на подвластните си? Много ми е интересно,защо някои се дразнят толкова, че не сме тюрки.Ами има доста свидетелства за обичаите и бита на старите тюрки,относно тяхната хигиена и други нелицеприятни подробности. Да вземат да ги прочетат почитателите на великата турска цивилизация и култура,та дано поизстине малко смешното им преклонение пред дивите турски орди.

15.11.2013 02:17:49

Анонимен

Нямат ли по-важни дела за вършене другарите в парламента? Или за тях е по-важно да яхнат националистическия вот, за да си осигурят властта за още поразии?! Кажете ми как ще развивате икономиката, ще привличате инвестиции и ще поощрявате иновации, как ще решите дълбоката демографска криза, за да живея утре по-добре от днес! Не ме интересува произходът на прабългарите, не защото не съм исторически любопитен, а защото темата е толкова неясна и манипулируема, че ровичкането там ще донесе повече вреди, от колкото ползи. Хайде да се позанимаем с бъдещето!

14.11.2013 12:47:39

Анонимен

Но за съжаление имаме Димитровград, Благоевград, Велинград, Стамболийски, Гара Томпсън, Първомай и куп още срамни топоними !

04.11.2013 22:01:59

Александър

Най-сетне нещо свястно от Парламента ! Дано да стане реалност.

04.11.2013 14:50:28

БЪЛГАРИН до NESRIN

Променено е името защото Лиляна Димитрова е комунистичска терористка точно от тези, които фалшифицираха българската история и убиваха достойни Българи под давлението на Москва.

03.11.2013 22:33:17

Анонимен

Не уважаеми, необходимо е да се разделим с глупостите на миналото!

03.11.2013 17:43:16

Анонимен

Така както вървят нещата, в скоро време българите ще са от ... цигански произход.

03.11.2013 17:04:30

Анонимен

До всички глупаци и изроди които смятат че прабългарите са тюрки! Първо да им еба майката мръсна потурнашка! Разбрахме че може да псувате, защото доводите на едно нищожество стигат до там. И второ - вместо да спамите, формулирайте доказателствата си!

03.11.2013 15:33:36

Анонимен

Тюрки - вятър, авторът но долния пост е най-обикновен шизофреник! Жалък глупак и нищожество!

03.11.2013 13:58:37

До варварина от Варваристан БГ-историченцето

Войнков. Разбра се че си комунист. Не се крий зад такива алкохолни пращялници и срамни петна в BG политиката като Миков. Че сега извършват тези престъпни промени, а след това роптаят защо следващите след тях, им ринат лайната като оборска тор. А на БГ-историченцето, само да му кажа. Че историците логично е да не правят никакви ФНК анализи, защото не са тази специалност, а именно генеалозите. И световната наука, за сметка на бегейската пропагандна историческа квазинаука, не си изсмукват от пръстите си тези факти, а са на базата на проверени източници, а не на казал рекъл. За това духай на майка си баницата и мазна бе, мангалски варварин такъв. БЪЛГАРИТЕ СА С ТЮРКСКИ ПРОИЗХОД, И НЯМА ДВЕ МНЕНИЕ, ПО ТОЗИ ВЪПРОС. Всичко останало е спекулация, и подмяна на истинската история и произход на българите.

02.11.2013 18:35:49

Анонимен

БГ-историченце, ако се срещнем очи в очи, тогава ще видим на кого на майка му е бръсната онази и работа, боклук мангало-славянски. Защо не вземеш и не се задоволиш в на майка си богородицата и, за да ти олекне, и да се облекчиш. Именно за това имах в предвид до сега, смотан педерасино, който не си знае произхода, но тръгнал да ми говори за потурнаци, нечистоплътен казашки калпак такъв. Всяка обида е отличното доказателство, че именно българите са с тюркски произход, не показващ нито едно реално доказателство, майчина мангало-българска спермо. Вземи и си измии устата след тов,а или ръцете, че са омазани със сперма, а не със нещо друго. Това е. Да си български дебил, си е наистина престъпление.

02.11.2013 18:28:55

Ж.Войников

В отговор на Kuman "Nie si sme tyurki, lichi si po vsichko. Taka ni znae cyal svyat i tova ne moje da se promeni s politicheski trikove." Веж какво Куманино, в българския народ се влява много куманска кръв, и трите династи на Втората българска д-ва са кумански, аристокрацията е била освновно куманска, някои етнографски групи като турлаци, шопи, вероятно и капанци имат кумански (за шопите и печенежки) произход! Но става дума за съвсем друго нещо - древните българи, народ със сарматска археология, сарматски расов тип, антропологично установен, ирано-сарматски имена на езическите владетели и техните аристократи, народ използвал общо руническо писмо със сарматите и аланите от Кавказ и Северното Черноморие. Тези хора се появяват в Изт.Европа още в І в.пр.н.е. - І в., векове преди да е започнала етногенезата на тюрките! Няма как яйцето да се снесе, преди кокошката да се е излюпила! Така че науката се развива, тези отпреди 100 години вече не са актуални, и има пропуквания по този въпрос вкл. е в рускоезичната и западната наука, все още малки, но вече ги има! Примерно ще ти кажа че аз атакувам сърцето на сарматологията във Владикавказ (Осетия) и откривам разбиране във водещите им сарматолози! А тези глупости които ги пише по сайтовете на външно министерство и пр. отдавна ме дразнят и се надявам М.Миков да изпълни обещанието си!

02.11.2013 17:56:17

БГ-историк

В отговор на Анонимния глупак написал това " Философии големи. Философи разбиращи от абсолютно всичко, и на аргументите на хората, да се отговаря с нападки и обиди, а не с контра аргументи както го изисква диспута. Характерно комунистическо мислене и схващане. На фактите подхождаме с обиди, понеже ни липсват факти с който да си докажем аргументите си, и единственият ни аргумент е, агресивната обида, че дори и заплаха. Само и само за да им затворим устата на опонентите си, че по друг начин не знаем как да им ги затворим. И по тази същата причина. И аз мога да седна и да си измисля един марсиански произход на т.н. българи, все сбор от много племена, като циганският ген е доминиращ в BG генетиката, и да си натрапвам след това на хората изкривената ми представа за произход на даденото племе, в случаят българското, или пък на дадената народност. Просто в момента, се тиражират такива дивотии, нямащи абсолютно нищо вярно, със общо приетите схващания за произход, и генетика. Като в момента се подхожда чисто политически, а не исторически към даденият проблем. Когато в България се направи обстойно ДНК изследване Войников. Но не от нашите тук предубедени "професори", от сорта на чалга историка Божо Димитреску, или пък на разни Пламен павловци, и една камара комунистически партийни величия в историческата BG наука...." Ти май не се чуваш какви ги плещиш! Световната наука от българите изобщо не се интересува. Там се преписват и цитират старите постулати от времето на Златарски! Само че от Златарски до сега, много вода е изтекла и много неща са открити и научени, глупако! И те доказват че българите не са тюрки по произход! Това че твоите знания са ниво от учебника по Родинознание за ІV клас, си е твой проблем! И престани с тези глупости - комунистически и прочие, айде тъпо мекере от ранното СДС, еби си мамата! Генетичните изследвания се правят от генетици, а не от историци, глупако! Па и като ти чета словесния сюргюн, май на читак ми намирисваш! На всички такива като тебе полуграмотни кретени им казвам - ебете си майката, тъпаци, колкото и да лаете и да кензате, керванът си върви, науката се развива, тезите се променят, защото иначе развитие на науката няма да има! Още един път, ебал съм ти семето, племето и бръснатата ти майчина потурнашка путка, ахмак с ахмака ти, нещастен рязан педал! Историческата наука не е кочина в която всяка свиня като теб, може да си навре мръсната зурла и да дава акъл!

02.11.2013 17:45:05

Анонимен

Правилно! Поздравления!

02.11.2013 14:53:44

Кирил Милчев

Добре е да се махне от официалните държавни сайтове, че произхода на българите е тюркски, тъй като това не отговоря на истината. Обаче, ако забележа само, че Миков се заиграва с тракедонистите, ще има удоволствието да ме види срещу себе си, а той много добре ме познава.....

02.11.2013 10:52:34

Анонимен

Философии големи. Философи разбиращи от абсолютно всичко, и на аргументите на хората, да се отговаря с нападки и обиди, а не с контра аргументи както го изисква диспута. Характерно комунистическо мислене и схващане. На фактите подхождаме с обиди, понеже ни липсват факти с който да си докажем аргументите си, и единственият ни аргумент е, агресивната обида, че дори и заплаха. Само и само за да им затворим устата на опонентите си, че по друг начин не знаем как да им ги затворим. И по тази същата причина. И аз мога да седна и да си измисля един марсиански произход на т.н. българи, все сбор от много племена, като циганският ген е доминиращ в BG генетиката, и да си натрапвам след това на хората изкривената ми представа за произход на даденото племе, в случаят българското, или пък на дадената народност. Просто в момента, се тиражират такива дивотии, нямащи абсолютно нищо вярно, със общо приетите схващания за произход, и генетика. Като в момента се подхожда чисто политически, а не исторически към даденият проблем. Когато в България се направи обстойно ДНК изследване Войников. Но не от нашите тук предубедени "професори", от сорта на чалга историка Божо Димитреску, или пък на разни Пламен павловци, и една камара комунистически партийни величия в историческата BG наука. Буквално бълващи на конвеир от невероятни, все по невероятни исторически тези, за произхода на българите, и за произхода на помаците. Като въпросните ДНК изследванията бъдат направени например от японски, или пък от южно-корейски учени. Е тогава може да се говори с убедителност, кой с какъв произход е в България. Просто уникално е поведението в днешно време в държавицата България, на определени среди. Цял свят признава тюрският произход на българите, включително и в самата Русия все по голям кръг от историци признават тюрският произход на българите, макар и с половин уста, и с огромна доза цинизъм и предубеденост, само тук някакви си само назначили се професори - историци от калибъра на Божидар Димитров, и разни още други, твърдят в разрез със световната наука, както се казва. Буквално са заплували срещу мощното световно-историческо течение, под безумните оправдания. Че цял исторически свят бил лъжел, в заговор срещу българите, понеже турската държава им била плащала на цял свят, за да тиражирали лъжи и измислици за произхода на несъществуващите т.н. българи, и че българите не били тюрки, а били индо-мангалски сармати. Просто на тези невероятни конспиративни теории, единственото което лично аз предлагам, като лечебна терапия, не е четене, а медицинско лечение, защото твърденията за еди какъв си произход, понеже на някой си така са му го говорели предците му, чрез кръвта му, вече се излиза убедително от историческата наука, а се навлиза в медицинската психиатрична наука. Вижда се произходът на българите, доказано тюрски, как определено комплексира тези, който самите те нямат представа какво са в действителност. Индо-европейци ли са? Сармати ли са? Пеласги ли са? Траки ли са? въобще само претопени цигани ли са през близките няколко десетилетия, цигани, сами отказали са се от циганският си произход, и са се само възприели на българи, че и на славяни, или пък на траки, яростно сега оплюващи предишният си цигански произход. Просто безмозъчните твърдения, че са такива, или пък онакива, са си чисто и просто комплексирани безродници, търсещи към коя стара, но могъща народност да се включат активно, за да твърдят след това, че те са най-великите на света, подхранвайки си така по този начин, собственото си комплексирано самочувствие, че са велики, защото инак са нищожни и невзрачни на фона, на могъщите тюрски народи, успели шестнадесет държави да създадат, и сега да живеят във седемнадесетата държава на име Турция. Лично аз разбирам какви са тези неистови комплекси за малоценност. Комплексират се разни им там същества. Защото робът винаги се комплексира от произходът си. А не защото някой му е отнел произхода на сила, както се опитват да лъжат ето такива, като Войников например. Как може да твърдиш че си бил най-велик, а в това време да не млъкваш че предците ти са били роби на еди на кого си, и да пееш преработени любовни османски песни за робства и тиранства. Един велик народ, кога ще се предаде на поробителят си. ще предпочете да умре, да се изгуби, но не и да се предаде на робство. Демек. Българите са били роби на собствените си събратя по кръв, именно тюрките. Това си е чисто и просто едно безумие, налагано ни от ето такива като Михаил Миков същества. Но пак го казвам. Такива като този Миков, и подгласникът му Войнков. Винаги търсят някъде къде да си влеят, безполезните им гени, за да се почувстват и те малко от малко на човешки същества, принадлежащи към човешкият хуманен вид, а не към животинските такива. Така че в момента такива като Миков, буквално избиват историческите си комплекси за малоценност, с чисто политическа и популистко-пропагандна цел. За да отклонят общественото недоволство във съвсем режисирана пак от тях комунистите посока, само и само да не се говори за тях, и престъпното им национал-социалистическо правителство на националната измама. (Няма ли отърване опт тази свръх досадна червена сган бе). И сега включват старите изхабени и износени, но все още действащи и работещи като по чудо исторически клишета, за произхода на помаците, че е бил български. Че произхода на българите че не е бил тюрски. А бе все познати доганово-станишеви маневри, за отклоняване на катастрофиращата им каруца. Просто жалки са опитите да омаловажат така по този начин протеста на студентите, и на обикновените хора в България, с тези исторически глупости.

02.11.2013 08:09:20

Анонимния

Философии големи. Философи разбиращи от абсолютно всичко, и на аргументите на хората, да се отговаря с нападки и обиди, а не с контра аргументи както го изисква диспута. Характерно комунистическо мислене и схващане. На фактите подхождаме с обиди, понеже ни липсват факти с който да си докажем аргументите си, и единственият ни аргумент е, агресивната обида, че дори и заплаха. Само и само за да им затворим устата на опонентите си, че по друг начин не знаем как да им ги затворим. И по тази същата причина. И аз мога да седна и да си измисля един марсиански произход на т.н. българи, все сбор от много племена, като циганският ген е доминиращ в BG генетиката, и да си натрапвам след това на хората изкривената ми представа за произход на даденото племе, в случаят българското, или пък на дадената народност. Просто в момента, се тиражират такива дивотии, нямащи абсолютно нищо вярно, със общо приетите схващания за произход, и генетика. Като в момента се подхожда чисто политически, а не исторически към даденият проблем. Когато в България се направи обстойно ДНК изследване Войников. Но не от нашите тук предубедени "професори", от сорта на чалга историка Божо Димитреску, или пък на разни Пламен павловци, и една камара комунистически партийни величия в историческата BG наука. Буквално бълващи на конвеир от невероятни, все по невероятни исторически тези, за произхода на българите, и за произхода на помаците. Като въпросните ДНК изследванията бъдат направени например от японски, или пък от южно-корейски учени. Е тогава може да се говори с убедителност, кой с какъв произход е в България. Просто уникално е поведението в днешно време в държавицата България, на определени среди. Цял свят признава тюрският произход на българите, включително и в самата Русия все по голям кръг от историци признават тюрският произход на българите, макар и с половин уста, и с огромна доза цинизъм и предубеденост, само тук някакви си само назначили се професори - историци от калибъра на Божидар Димитров, и разни още други, твърдят в разрез със световната наука, както се казва. Буквално са заплували срещу мощното световно-историческо течение, под безумните оправдания. Че цял исторически свят бил лъжел, в заговор срещу българите, понеже турската държава им била плащала на цял свят, за да тиражирали лъжи и измислици за произхода на несъществуващите т.н. българи, и че българите не били тюрки, а били индо-мангалски сармати. Просто на тези невероятни конспиративни теории, единственото което лично аз предлагам, като лечебна терапия, не е четене, а медицинско лечение, защото твърденията за еди какъв си произход, понеже на някой си така са му го говорели предците му, чрез кръвта му, вече се излиза убедително от историческата наука, а се навлиза в медицинската психиатрична наука. Вижда се произходът на българите, доказано тюрски, как определено комплексира тези, който самите те нямат представа какво са в действителност. Индо-европейци ли са? Сармати ли са? Пеласги ли са? Траки ли са? въобще само претопени цигани ли са през близките няколко десетилетия, цигани, сами отказали са се от циганският си произход, и са се само възприели на българи, че и на славяни, или пък на траки, яростно сега оплюващи предишният си цигански произход. Просто безмозъчните твърдения, че са такива, или пък онакива, са си чисто и просто комплексирани безродници, търсещи към коя стара, но могъща народност да се включат активно, за да твърдят след това, че те са най-великите на света, подхранвайки си така по този начин, собственото си комплексирано самочувствие, че са велики, защото инак са нищожни и невзрачни на фона, на могъщите тюрски народи, успели шестнадесет държави да създадат, и сега да живеят във седемнадесетата държава на име Турция. Лично аз разбирам какви са тези неистови комплекси за малоценност. Комплексират се разни им там същества. Защото робът винаги се комплексира от произходът си. А не защото някой му е отнел произхода на сила, както се опитват да лъжат ето такива, като Войников например. Как може да твърдиш че си бил най-велик, а в това време да не млъкваш че предците ти са били роби на еди на кого си, и да пееш преработени любовни османски песни за робства и тиранства. Един велик народ, кога ще се предаде на поробителят си. ще предпочете да умре, да се изгуби, но не и да се предаде на робство. Демек. Българите са били роби на собствените си събратя по кръв, именно тюрките. Това си е чисто и просто едно безумие, налагано ни от ето такива като Михаил Миков същества. Но пак го казвам. Такива като този Миков, и подгласникът му Войнков. Винаги търсят някъде къде да си влеят, безполезните им гени, за да се почувстват и те малко от малко на човешки същества, принадлежащи към човешкият хуманен вид, а не към животинските такива. Така че в момента такива като Миков, буквално избиват историческите си комплекси за малоценност, с чисто политическа и популистко-пропагандна цел. За да отклонят общественото недоволство във съвсем режисирана пак от тях комунистите посока, само и само да не се говори за тях, и престъпното им национал-социалистическо правителство на националната измама. (Няма ли отърване опт тази свръх досадна червена сган бе). И сега включват старите изхабени и износени, но все още действащи и работещи като по чудо исторически клишета, за произхода на помаците, че е бил български. Че произхода на българите че не е бил тюрски. А бе все познати доганово-станишеви маневри, за отклоняване на катастрофиращата им каруца. Просто жалки са опитите да омаловажат така по този начин протеста на студентите, и на обикновените хора в България, с тези исторически глупости.

02.11.2013 08:08:44

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.