• 23 Септ 2020 |
  •  USD / BGN 1.6593
  •  GBP / BGN 2.1350
  •  CHF / BGN 1.8175
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София °C

Радев: Образованието трябва да се превърне в национален стратегически приоритет

Радев: Образованието трябва да се превърне в национален стратегически приоритет

/КРОСС/ Президентът Румен Радев откри учебната година в училището в една от най-малките общини в страната - Трекляно. 19 са населените места там, 19 са били и училищата преди години.

Днес обаче то е само едно и се намира в общинския център Трекляно. Едва трима са първокласниците, които прекрачиха училищния праг за първи път.

В първия учебен ден държавният глава постави акцент именно върху училищата в малките населени места и трудностите, които имат те.

Румен Радев, президент на Република България: Този ден и този завет се предава от поколения на поколения на жадния за познания български народ към следващото поколение и е прекрасно, че ние спазваме тази българска традиция. Днес, разбира се, най-голямо е вълнението за първокласниците, които ще прекрачат за първи път класните стаи и техните родители и нашите мисли са с тях, но аз избрах неслучайно да откликна на вашата покана, защото вие в Трекляно можете да бъдете горди със 163-годишната история на вашето училище. 163 години търсещите знание деца от Трекляно прекрачват прага на това училище. И нека не забравяме, че вашите предци са го изградили още преди Освобождението, за да може младите хора в този край да бъдат образовани, да бъдат равни по знание и самочувствие на своите връстници в Европа, и да допринесат за възраждането на българската държава. Днес от 19 населени места в общината във всяко едно, от които е имало училище, единствено в Трекляно училището се е запазило и наш стремеж и отговорност на всички и на държава, и на местна власт, и на преподавателски състав, и на всички жители, наша отговорност е да пазим и да развиваме това училище. Защото доказано е, че училището пази нас, Там където училището се затваря, въпрос на време е да се затвори населеното място. Затова искам да благодаря и на всички образователни и обществени организации, които откликнаха на призива на президентската институция да можем днес да помогнем и то чувствително, така че в училището да се води един много по-добър, качествен учебен процец. Искам да изразя своето дълбоко уважение и признателност към учителския състав за вашия професионализъм, всеотдайност и постоянство в изграждането на най-важния капитал на нашата държава - нашите деца. Знам, че в тези условия е трудно, но искам да ви пожелая успех във вашата високо благородна и отговорна мисия. А на вас, скъпи ученици, искам да пожелая успех в пътя на познанието, по който поемате днес. Бъдете любознателни, пожелавам ви търсенето на знания да ви доставя удоволствие и удовлетворение, но не забравяйте, че образованието изисква и усилия. Така че, бъдете непреклонни пред препятствията и превръщайте всяко препятствие в трамплин към вашия следващ успех. Вярвам, че тази година ще дадете всичко най-добре от себе си и в уроците, и в спорта, и в игрите, и ви пожелавам да бъдете един сплотен отбор. А на вас, всички жители на Трекляно, благодаря за това, че днес сте тук за тази огромна подкрепа, която давате на това родолюбиво българско училище. На добър час !

 

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Президентът на България не го поканиха никъде и никой не дойде.В резултат на афишираната му проруска ориентация България е в изолация.Ние нямаме президент.Ходи по махалите като някоя селска клюкарка.

16.09.2020 07:26:50

Христина Христова,гл.редактор на Memoria de futurо

Децата ни – идиоти без раса и пол, вече и без лица 15.09.2020 Мерките, които се въвеждат от утре в училищата и които България копира от световния ковид идиотизъм, са физически, психически и ментален геноцид върху децата, и то с дълготрайни последици. Става въпрос за чудовищно посегателство върху правата на личността в най-крехката й и незащитима възраст. След като родителите бяха успешно зомбирани и психирани, сега е ред на децата. Буди недоумение фактът, че нещо толкова видимо остава без реакция сред населението у нас, само с рехава групичка протестиращи пред МОН. Всъщност, давате ли си сметка какво ще причинят на децата ни?! Не само маските, които са изключително вредни, особено за малчуганите, но и тези безумни карцери и изолатори, които се обособяват във всяко училище, превръщайки го в затвор с най-строг режим. Знам със сигурност, че ако имах ученик, утре в никакъв случай нямаше да го пусна на училище. Децата ни и без това са увредени в голяма степен от пребиваването си във все по-дехуманизиращата се социална матрица, но сега влизат директно в месомелачката. Тече успешна глобална трансформация на хомо сапиенс в напълно завършен хомо идиотикус. Генерира се световно население от хора-идиоти без раса и пол, без цивилизационна и културна идентичност, а вече и без лица. За пораженията на ковид-истерията върху децата се говори и писа достатъчно, но това, естествено, не беше застъпено с подробна информация в официозните медии. Ето ви накратко обобщението на най-важните аргументи срещу поредното безумие. Всичко това е изказвано многократно не само от български, но и от световни учени, лекари и психолози, които все още са с акъла си. Физически поражения Носейки маски, децата не могат да дишат нормално и нямат достатъчно кислород в организма си. Има достатъчно описани случаи на колабирали деца, оставени заради маските без приток на кислород. Децата не могат да пазят маските си чисти през целия ден. Те ги пипат с мръсни ръце, изпускат ги на земята или ги зарязват на разни места и после ги слагат на устата си с всички бацили по тях. Отделно от това те пипат всякакви предмети, които са били докосвани и от други деца (например брави на врати, парапети на стълбища и други подобни), а после слагат с нечисти ръце маските на устата си. При вдишване и издишване по маските полепват всякакви бактерии, микроорганизми, вируси и прочие. Така маските стават по-опасни от въздуха, който дишат децата без маска. Психически поражения Ето го новото „нормално“: Деца и младежи, ходещи еднопосочно и следващи някакви стрелки по коридорите, с маски, тоест без лица. Без усмивки, без отношение един към друг. Без допир, без контакт един с друг. Като стадо, което е подкарано да мине по строго определен маршрут от точка А до точка Б без право на отклонение. Това е тотална и принудителна изолация от всякакво естествено и човешко взаимодействие, жизнено необходимо на подрастващите, които формират своя емоционален свят, изграждат се като личности и се учат да бъдат част от своите малки общества като мини-модели на цялото общество. Децата се вкарват в един изкривен и деформиран социален модел, основаващ се на пазенето от другия и на социалната дистанция, достигаща до крайна изолация – дори когато всички са в едно и също време-пространство. От нормални човешки същества постепенно се изграждат социопати – процес, който вече тече успешно в целия западен свят и достигна своята кулминация в онлайн обучението, благодарение на внедрената ковид-истерия. Така се разрушават самите устои на обществото и се блокира неговото естествено функциониране – не само на настоящето, но и на бъдещето общество, за което се предполага, че трябва да бъде изграждано от сегашните деца. Изолаторите в училищата за деца със симптоми – това е върхът на цинизма, водещ до ужасни поражения върху детската психика: Внушаване на състояние на страх и постоянен стрес, развиване на чувство за вина, отключване на фобии и всякакви психически разстройства – това е само върхът на айсберга, за който алармират психолозите. Но кой да ги чуе и защо, след като всъщност ТОВА Е ЦЕЛТА? Да бъдеш сам, дори когато си заобиколен от другите – това е сбъдният кошмар, описан детайлно в антиутопиите от 20 век. Не искам дори да споменавам какво фундаментално изкривяване в представите за света ще бъде посято в съзнанието на първокласниците, които за първи път ще прекрачат прага на училището и ще влязат в своята общност. Ментални поражения Физическите и психическите поражения неминуемо водят до умствени. В състояние на стрес и на битуване в една изкривена и извратена социална реалност, усвояването на знанията и учебният процес също се компрометират, и то фатално. Те се лишават от своята естествена атмосфера и дух, вкарват се в една стерилна и лишена от виталност изкуствена среда, а това се отразява пагубно на способността за учене и възприемане. Училището се превръща в място за поглъщане на информация и се лишава от основната си функция – да бъде образователен и възпитателен център, да бъде средище, формиращо желание и воля за просперитет на личността и на цялото общество. Изходът Единственият изход от този зловещ социален експеримент е категоричен и безусловен отпор на родителите, или поне на тези от тях, които все още са запазили своя природен инстинкт и здравия си разсъдък. Не позволявайте да инсталират децата ни в конструкцията на глобалния и безхуманен свят, чийто основи се полагат днес от социалния инженеринг дълбоко в мътните и тъмни води на световното блато. Защото нито маските, нито еднопосочните коридори ще предпазят нас и децата ни от който и да е вирус. Просто в училищната среда това е невъзможно – с маски или без маски нещата ще се развиват такива, каквито са. Помнете – изгубим ли и децата си, сме изгубили всичко.

15.09.2020 14:59:13

Анонимен

Премиерът няма лице да отиде там където хората и училищата изчезват, благодарение на управленската политика. Добре, че имат президент за упование и утеха.

15.09.2020 14:18:28

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2020 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.