-
17 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6609
GBP / BGN 2.2317
CHF / BGN 2.0916- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Amway отбелязва една година в България
10 Юли 2015 | 10:55
/КРОСС/През юни 2015 г. Amway - една от най-големите компании за директни продажби в света, отбеляза една година от представянето на своите бизнес възможности, продукти и марки на българския пазар
Дейността на Amway в България се базира на успешен бизнес модел за директни продажби, доказал се в световен мащаб в продължение на повече от 50 години. България е сред над 100-те страни и територии в цял свят, в които Amway оперира. Първоначалната инвестиция на компанията в българския пазар е 0,5 милиона щатски долара.
Към момента, Amway България предлага 200 висококачествени продукта от всички линии от сериите красота, хранене и дом. Те са избрани сред най-продаваните продукти на компанията, а портфолиото за България ще бъде периодично разширявано в бъдеще, докато и българските клиенти получат достъп до пълната продуктова гама на компанията, състояща се от над 450 продукти.
„С удоволствие мога да споделя, че наблюдаваме устойчив растеж в България през последната една година, което е в съответствие с нашите първоначални високи очаквания за пазара. Българските потребители са зряло общество и ние сме изключително щастливи, че можем да отговорим на тяхното търсене на продукти с високо качество," коментира Йоана Енаке, генерален мениджър на Amway за България, Румъния и Гърция.
Висококачествените продуктите на Amway са достъпни за крайните потребители единствено чрез мрежата от Собственици на бизнес Amway (СБА). Към момента, в България има над 16,660 Собственици на бизнес Amway, а компанията планира да увеличи броя им до края на 2015 г. Собствениците на бизнес Amway в Европа са над 250,000 и говорят общо 25 езика.
„Има много причини хората да се заемат с директни продажби. След като веднъж открият нашата бизнес възможност, те виждат шансовете. Тя е предизвикателство към въображението им," казва Дъг ДеВос, Президент на Amway и Alticor.
Amway е посветена на насърчаването на предприемаческия дух, като дава възможност на хората да постигнат успех по свой собствен начин и да печелят допълнителни доходи, докато определят сами своите графици и постигат идеалния за себе си баланс между личен живот и работа, с награди и признания за положените усилия. Amway също така дава 100 % гаранция за удовлетвореност на клиентите си, както по отношение на бизнес възможностите, така и за продуктите, които компанията предлага.
Регистрационната такса, за да станете Собственици на бизнес Amway, е 22 лева, като регистрацията се осъществява онлайн на българският сайт на Amway www.amway.bg.
****
За Amway
Amway е компания номер едно за директни продажби в света, отчитаща глобални продажби на стойност 10.8 милиарда долара през 2014 г. според Direct Selling News Global 100 и е изградена въз основа на усилията на повече от 3 милиона Amway партньори и повече от 21 000 служители в над 100 страни и територии по света. Основана през 1959 г. от предприемачите Рич ДеВос и Джей Ван Андел, и базирана в Ейда, Мичиган, САЩ, Amway предлага продукти и бизнес възможности, подкрепени от глобален агробизнес, производство и логистична верига за доставки. Повече от 900 учени, инженери и технически експерти работят в 75 лаборатории за изследване и проверка на качеството в цял свят, с цел да поддържат развитието на нови продукти и да създават култура на високи научни постижения. Най-продаваните марки на Amway са витамините, минералите и хранителните добавки NUTRILITETM, серията ARTISTRYTM за цветна козметика и грижа за кожата, както и системите за пречистване на водата eSpringTM.
За новини за компанията, моля посетете www.globalnews.amway.com
ЗА БРАНДОВЕТЕ НА AMWAY
• КРАСОТА
ARTISTRY е сред петте най-продавани, висококачествени козметични марки в света. ARTISTRY предлага разнообразие от съвременни решения за грижа за кожата - от задължителните ежедневни продукти до луксозните наслади - които задоволяват потребностите от грижа за красивия външен вид на жени на всякаква възраст и с всякакви типове кожа. Това, което отличава марката, са отдадеността й към откриване на най-добрите естествените съставки и употребата на най-висши научни технологии. ARTISTRY предлага първокачествена селекция от цветна козметика, за да подчертае уникалните характеристики на красотата на всяка една жена.
Серията продукти за тяло BODY SERIESTM се състои от високоефективни хидратанти, сапуни, миещи препарати, гелове за тяло, дезодоранти и антиперспиранти, създадени за да удовлетворят всички потребности на кожата ви. За дълготрайно овлажняване - с протеин от овес, за подобряване състоянието на кожата - Хидратиращият лосион за ръце и тяло BODY SERIES видимо подобрява кожата и спомага за защитата й от вредните слънчеви лъчи.
Amway също така представя SATINIQUE, пълна колекция шампоани, балсами, маски и стилизиращи продукти, в основата на които е ENERJUVETM - патентован, положително зареден комплекс с подхранващи съставки, които заздравяват и стимулират косата, като я правят красива от вътре навън. Формулите на SATINIQUE са създадени така, че да отговарят на нуждите на косата - от обем до възстановяване и още нещо.
Продуктите за устна хигиена GLISTER осигуряват оптимална защита, чрез използване на научни формули, които помагат за решаването на проблеми, още преди тяхното появяване. Пастата за зъби GLISTER бе лансирана за пръв път през 1982 г. и в продължение на десетилетия е най-продаваният продукт на компанията. Освен паста за зъби, GLISTER включва продукти, които отговарят на всички ваши нужди за един лесен за следване режим на устна хигиена, от четки за зъби до вода за уста и спрей за освежаване на дъха.
• ХРАНЕНЕ
NUTRILITETM е световна марка № 1 в продажбата на витамини и хранителни добавки.
Nutrilite е марка витамини, минерали и диетични хранителни добавки, която осигурява пълен диапазон от продукти за всички нужди, включително общо хранене, сърдечно здраве, контрол на теглото и хранене на децата. NutriliteTM извлича органични концентрати от растения, отглеждани в собствени ферми, както и високо пречистени витамини и минерали според високите стандарти за качество на Аmway. Всички съставки, използвани в продуктите на NUTRILITETM, са цялостно изследвани, тествани и формулирани така, че да отговарят на хранителните нужди на хората за постигането на отлично здраве.
Широкият набор от марки и висококачествени продукти, които Amway предлага са изработени, за да задоволят и най-взискателните потребители и техните нужди за грижа за кожата, красота и здравословен начин на живот.
• ДОМ
AMWAY HOMETM е серия, която включва високо ефективни и концентрирани почистващи продукти като популярния перилен препарат SA8TM, концентрираните продукти за миене на чинии DISH DROPSTM и серията L.O.C.TM за почистване на повърхности. BIOQUEST FormulaTM на Amway е елементът, благодарение на който продуктите AMWAY HOMETM са концентрирани, дерматологично-тествани и биоразградими.
iCookTM е марка съдове за готвене, специално създадени да подобрят вкуса и да съхранят хранителната стойност на всяко ястие. Тенджерите и тиганите iCookTM задържат аромата и витамините на продуктите, разпределят равномерно и ефективно нагряването, и са достатъчно здрави, за да издържат на предизвикателствата на най-дръзките готвачи.
eSpringTM е най-продаваната търговска марка за домашни системи за пречистване на питейна вода в света, осигуряваща оптимално качество на питейната вода. eSpringTM ефективно премахва повече от 140 потенциално вредни за здравето частици, като прави водата такава, каквато трябва да бъде - чиста, свежа и здравословна.