- 24 Апр 2024 |
- USD / BGN 1.8323
- GBP / BGN 2.2729
- CHF / BGN 2.0113
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 18°C
Amway подкрепя Българската паркова купа по спортно ориентиране - Отбор NUTRILITЕ - 2015 г.
22 Юни 2015 | 11:15
/КРОСС/Amway, една от водещите компании за директни продажби в света, е горд спонсор на Българската паркова купа по спортно ориентиране 2015.
Amway подкрепи старта в Балчик на SPRINT CHALLENGE 2015, който се състоя на 18 юни и е част от националното състезание по ориентиране. Компанията осигури наградите за победителите в групите Елит - първите 6 мъже и 6 жени, които завършиха спринтовото предизвикателство. Те бяха наградени с продукти на NUTRILITЕ - световна марка № 1 в продажбата на витамини и хранителни добавки.
Тазгодишната финална супер-спринтова дистанция, наречена SPRINT CHALLENGE, се проведе в историческия Балчишки дворец в едноименния курортен град на българското Черноморие. Той е създаден между 1926 г. и 1937 г., когато е бил под Румънско владение, за нуждите на румънската кралица Мария. Дворцовият комплекс се състои от няколко жилищни вили, зала за пушачи, винарска изба, воденици, извори, параклис и много други сгради, както и най-вече парк, който днес е ботаническа градина, простираща се върху площ от 65,000 кв.м.
Чествайки своя 80-годишен юбилей през 2014 г., NUTRILITE, предлаган единствено от Amway, е световна марка № 1 в продажбата на витамини и хранителни добавки.* С придобит 80-годишен опит в сферата на науката и научните изследвания, екипът на Nutrilite е усъвършенствал патентованата практика „от семенцето до хранителната добавка", за да запази качеството и да повиши максимално консистенцията, ефикасността и безопасността на своите продукти. Продуктите NUTRILITE са разработени, за да посрещат всички нужди, включително личния дневен прием на хранителни вещества, сърдечното здраве, костната система и контрола на теглото. NUTRILITE е единствената глобална марка за витамини и минерали, която отглежда, събира и обработва растенията на свои собствени сертифицирани биологични ферми*, които се намират в Съединените щати, Мексико и Бразилия. Повече информация можете да намерите на facebook.com/Nutrilite или twitter.com/Nutrilite.
Amway е компания номер едно за директни продажби в света, отчитаща глобални продажби на стойност 10.8 милиарда долара през 2014 г. според Direct Selling News Global 100 и е изградена въз основа на усилията на повече от 3 милиона Amway партньори и повече от 21 000 служители в над 100 страни и територии по света. Основана през 1959 г. от предприемачите Рич ДеВос и Джей Ван Андел, и базирана в Ейда, Мичиган, САЩ, Amway предлага продукти и бизнес възможности, подкрепени от глобален агробизнес, производство и логистична верига за доставки. Повече от 900 учени, инженери и технически експерти работят в 75 лаборатории за изследване и проверка на качеството в цял свят, с цел да поддържат развитието на нови продукти и да създават култура на високи научни постижения. Най-продаваните марки на Amway са витамините, минералите и хранителните добавки NUTRILITETM, серията ARTISTRYTM за цветна козметика и грижа за кожата, както и системите за пречистване на водата eSpringTM.