• 08 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8167
  •  GBP / BGN 2.2794
  •  CHF / BGN 2.0019
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 15°C

Чернокожите в САЩ бойкотират БМВ

Чернокожите в САЩ бойкотират БМВ

/КРОСС/ Асоциацията на афроамериканската преса в САЩ стана поредната организация, която се присъедини към бойкот към продуктите на BMW. Причината за недоволството е, че в официалните дилърски центрове на баварския производител зад океана работят твърде малко цветнокожи, съобщава Automobilewoche, цитирано от Automedia.

За бойкот на автомобилите на BMW първи призова известният борец за правата на чернокожото население на САЩ - Джеси Джексън. Според него, в салоните на официалните дилъри на марката работят ограничен брой афроамериканците и представители на други малцинства в страната.

Към призива на Джаксън бързо се присъединиха голям брой правозащитнии организации. Сега това прави и Асоциацията на афроамериканската преса, която призова своите 47 милиона читатели в САЩ да не купуват колите на BMW. Това е на път да се окаже огромен проблем за германския производител, защото Асоциацията е много влиятелна и популярна организация и има доста последователи.

Президентът на Асоциацията - Дороти Ливел, директно заяви, че "BMW иска да получава доларите на афроамериканците, но не е склонна да ги разделя с тях". "Ние ги бойкотираме, защото и те ни бойкотират", коментира Ливел пред немските журналисти.

Статистиката показва, че цветнокожото население на САЩ фактически почти не е представено в търговските представителства на BMW. От 364 дилърски центъра само в 21 има представителите на се срещат служители с различни от европеидните черти - 9 азиатци, 7 афроамериканци и 5 латиноамериканци.

Неясно е обаче по какъв критерий за бойкот е нарочен именно BMW, тъй като при някои други марки нещата стоят още по-зле. Според „Süddeutscher Zeitung", по дял на представители на етнически малцинства в своите дилърства баварците са по средата. При компании като Hyundai, Fiat и Lexus нещата са по-добре, но пък при Ford, Audi и Mazda са много по-зле.

От BMW категорично отхвърлят всички обвинения, като твърдят, че политиката на компанията през последните 10 години е да назначава на работа представители на различни етнически групи. И такива както сред работниците и дилърите, така и сред мениджърите. Дори в компанията действа специална програма за обучение на малцинствата, за да могат те да получат управленски позиции и да участват в продажбата на автомобили.

Има и още нещо - в BMW недоумяват защо обвиненията са срещу компанията, след като от нея не зависи нищо в случая. Търговците на автомобили в САЩ са частни фирми, които сами решават кого да назначат на работа.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Да го духат тъпите чернилки! Има достатъчно пазар за тази прекрасна марка.

28.10.2017 11:13:15

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.