- 07 Май 2024 |
- USD / BGN 1.8282
- GBP / BGN 2.2865
- CHF / BGN 2.0041
- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето: София 18°C
Българската банка за развитие обявява конкурс за нова корпоративна визия
22 Октомври 2018 | 12:50
/КРОСС/ Във връзка с честването на 20-годишния си юбилей, който ще бъде отбелязан през 2019 година, Българската банка за развитие планира ребрандиране и обновяване на корпоративната си визия.
За целта е обявен открит конкурс за създаването на нови графични знаци (логотипи), представящи единната визия на Групата на ББР, включваща банката и трите й дъщерни дружества – Националният гаранционен фонд, Микрофинансиращата институция „Джобс“ и Фондът за капиталови инвестиции, който ще стартира в началото на 2019 година.
В конкурса могат да вземат участие криейтив агенции, както и индивидуални дизайнери. Срокът за изпращане на предложенията е до 3 декември, а жури ще определи трите най-добри предложения, за които е предвиден награден фонд.
Създаването на нова, единна визия на Групата на Българската банка за развитие кореспондира с темпа на развитие на финансовата институция, чиято мисия е да бъде партньор на бизнеса в неговия растеж, да допринесе за конкурентоспособността му в бъдеще и да спомогне за изграждането на екосистема, която благоприятства предприемачеството.
Българската банка за развитие е създадена през 1999 г. и е 99,9% собственост на българската държава. Това е единствената българска банка, която освен директно финансиране, предоставя ресурс и чрез други кредитни институции. ББР е най-добре позиционираната банка в страната за привличане на средства от международни партньори.
Основен фокус в дейността й са инвестициите в ключови сектори на българската икономика – микро-, малки и средни компании, енергийна ефективност, земеделие, градска инфраструктура и общини, проекти с национално и регионално значение.
Повече подробности за конкурса за нова корпоративна визия на ББР може да откриете на: http://www.bbr.bg/bg/n/bylgarskata-banka-za-razvitie-objavjava-konkurs-za-nova-korporativna-vizija