• 10 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6807
  •  GBP / BGN 2.2391
  •  CHF / BGN 2.0840
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Рено Нисан България и Публисис с престижно отличие от международните награди Effie

Рено Нисан България и Публисис с престижно отличие от международните награди Effie

/КРОСС/ Рено Нисан България и рекламна агенция Публисис София спечелиха най-значимата награда на тазгодишния рекламен фестивал "Effie България 2014"* - златна награда за Dacia и кампанията „Баба Ханке" в категория „Стоки".

Кампанията за марката Dacia на Рено Нисан България е създадена през лятото на 2013 г., за да представи новите автомобили Dacia, отличаващи се с добро съотношение между цена, атрактивни лизингови условия и качество. Творческият екип на Публисис София и маркетинг отдела на Рено Нисан България създават кампания, която представя марката Dacia като по-добрата алтернатива на покупката на употребявани автомобили, внасяни от Централна и Западна Европа. Със слогана „Наистина ли вярваш, че баба Ханке е предишният й собственик", се комуникира покупката на нов автомобил Dacia като по-добрия избор за клиента по отношение на надеждност и финансови характеристики, спрямо избора на употребяван автомобил без доказано качество.

„Публисис София работи за марката Dacia от лансирането и на българския пазар през 2006 година, и днес виждаме истинския потенциал на едно такова дългосрочно партньорство. Dacia заема лидерската позиция в България и несъмнен принос за това имат смелите и ефективни рекламни кампании." сподели Калина Йорданова, Маркетинг Директор в Рено Нисан България.
Това е второ признание за имиджовата кампания, след като в края на миналата година, тя спечели награда за „Най-креативна рекламна кампания на годината" в автомобилния конкурс „Златен волан" за 2013 година, организиран от сп. AutoBild България.
През 2013 Dacia реализира 2 118** нови автомобила на българския пазар, което я прави най-продаваната автомобилна марка в България, изпреварвайки традиционния първи Volkswagen реализирал 2 068 продажби, и Toyota - 1 951 автомобила.

* "EFFIE България" е част от международния конкурс EFFIE. От 1968 година наградите EFFIE са световен "златен стандарт" в маркетинга и рекламата, даващи признание на най-успешните и ефективни като бизнес резултат рекламни кампании.
** Официални данни, предоставени от Главна дирекция „Национална полиция"-МВР за броя на регистрираните и на тези с прекратена регистрация нови автомобили от 01.01.2013 до 31.12.2013 г.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.