• 11 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6811
  •  GBP / BGN 2.2375
  •  CHF / BGN 2.0905
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Обществени посредници от Югоизточна България посетиха EVN България

Обществени посредници от Югоизточна България посетиха EVN България

/КРОСС/ По повод 15 март - Световния ден на потребителите EVN България прие посещение на обществени посредници (омбудсмани) от общини в Югоизточна България. Обществените посредници включваха омбудсманите на Пазарджик, Пловдив, Кърджали, Казанлък и Стара Загора.

По време на посещението в централата на EVN България в Пловдив, омбудсманите се срещнаха с представители на ръководството на дружеството и се запознаха с дейностите по управление на електроразпределителната мрежа и обслужване на клиенти. Дискутирани бяха и възможности за продължаване на съвместните дейности между EVN България и обществените посредници по повод клиентско обслужване.

Програмата включваше посещение на диспечерския център на EVN България за управление на електроразпределителната мрежа, където гостите се запознаха с процесите на работа при отстраняване на аварии, въведените нови технологии за дистанционно управление на съоръжения и др. Омбудсманите посетиха и денонощния телефонен център на дружеството за контакти с клиенти както и най-новия EVN Офис - в Мол Пловдив, първият в страната.

На гостите беше предоставена информация за качеството на обслужване на клиентите, процеси за управление на клиентски жалби, бързината на приемане на обажданията по телефон, имейл и др. Данните показват, че за 2013 г. над 518 000 клиенти са потърсили консултация или съвет по телефона с ЕVN България. На засилена популярност се радва и услугата на ЕVN България за обслужване на клиенти по електронната поща на дружеството - info@evn.bg, чрез която през 2013 г. са обработени над 24 900 сигнала. Все по-популярни стават новите онлайн услуги на дружеството. В обновената система за онлайн проверка и плащане на консумирана енергия „EVN Онлайн плюс" са се регистрирали 200 000 клиенти като през 2013 г. са извършени над 2,2 млн. справки за сметка. Услугата за безплатно уведомяване по SMS или имейл за предстоящо прекъсване на електроснабдяването поради забавено плащане се ползва от над 24 000 клиента.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.