• 16 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.3227
  •  CHF / BGN 2.0514
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 28°C

EVN България откри нов модерен офис за клиентско обслужване в гр. Бургас

EVN България откри нов модерен офис за клиентско обслужване в гр. Бургас

/КРОСС/Днес, 8 декември 2015 г., EVN България откри нов офис за клиентско обслужване в гр. Бургас. Новият EVN офис се намира в модерна бизнес сграда в централната част на Бургас - ж.к. Лазур, бл. 152 до паметник „Пантеона".

На церемонията по откриването присъстваха г-н Робърт Дик, председател на управителния съвет на EVN България, г-жа Стефка Алексиева, ръководител Клиентско обслужване в EVN България, г-н Вълчо Чолаков, областен управител на област Бургас, г-н Красимир Стойчев, зам.-кмет на община Бургас и г-н Таню Атанасов, омбудсман на община Бургас.

Новият EVN офис е предназначен за обслужване на всички клиенти от гр. Бургас и областта без значение на тяхното местоживеене. Той заменя съществуващите 2 офиса в Бургас на ул. „Александровска" 1 и в кв. „Меден рудник", „Капчето", които бяха със силно ограничени възможности за модерно и комфортно клиентско обслужване.

Новооткритият EVN офис в Бургас се намира в просторно помещение с площ от 200 кв. м. и предлага всички удобства на модерното обслужване: работно време 7 дни в седмицата, леснодостъпна локация, безплатен паркинг, модерна и приветлива среда. Той ще работи без почивен ден и предлага удобно работно време за клиентите: понеделник - петък: 09:00 - 19:00 ч. и събота - неделя: 09:00 - 18:00 ч. Както всички други клиентски офиси на дружеството в Югоизточна България новият EVN офис предлага пълен набор от продукти, услуги и консултации, свързани с доставките на електроенергия в гр. Бургас и областта.

С цел бързото и качествено обслужване на клиенти в новия EVN офис ще са налични 7 работни места в сравнение с общо 6-те работни места в досегашните два офиса на компанията в Бургас.

Откриването на новия модерен EVN офис следва политиката на дружеството за развитие и подобряване на стандартите на клиентско обслужване, съобразяване с изискванията и очакванията на клиентите. Това е вторият новооткрит самостоятелен EVN офис, след като в края на 2013 г. компанията откри първия си офис за клиентско обслужване в търговски център в гр. Пловдив. Всички останали офиси на EVN в Югоизточна България запазват своето функциониране.

С откриването на клиентски офис EVN България залага на нова визия на клиентското обслужване, предлагано от енергийните инфраструктурни компании в България.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.