• 16 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8387
  •  GBP / BGN 2.2891
  •  CHF / BGN 2.0138
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 23°C

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания

/КРОСС/ За поредна година „ЧЕЗ Електро България" АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент", за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти.

Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bg като канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България" АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25- тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути - време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1 % от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките.

Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България" АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка". През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България" АД

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

Естествено, тази независима организация ще е от Чехия.

20.01.2019 21:49:29

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.