• 11 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6697
  •  GBP / BGN 2.2350
  •  CHF / BGN 2.0956
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

„Еврофутбол" стартира нова кампания за набиране на партньори-букмейкъри

„Еврофутбол" стартира нова кампания за набиране на партньори-букмейкъри

/КРОСС/ Най-големият български франчайзодател „Еврофутбол" стартира нова кампания за набиране на партньори-букмейкъри. Желанието на компанията е да разшири дейността си, като задоволи търсенето на своите клиенти в редица нови населени места и на различни нови локации в по-големите градове. За целта е обновена и улеснена формата за онлайн кандидатстване в сайта: www.eurofootball.bg/bookmakers.php. 

Предложението е насочено най-вече към собственици на заведения или други търговски обекти, но не се ограничава само до тях. Благодарение на „Еврофутбол" те получават шанс да си осигурят нови клиенти чрез предоставянето на допълнителни забавления, както и да разраснат настоящата си дейност, а всичко това да доведе до допълнителни приходи.

Световната практика показва, че франчайзингът е най-безопасния начин за стартиране на нов бизнес. "Еврофутбол" предлага изключително гъвкав модел. Компанията спестява на своите партньори усилия в разработването му и дава възможност за инвестиране в марка с утвърдени пазарни позиции. За разлика от общоприетия модел, "Еврофутбол" ООД не продава франчайза, а го предоставя напълно безплатно. Компанията осигурява още редица предимства за своите партньори - терминал, който се инсталира и поддържа от „Еврофутбол", безплатни курсове на обучение, маркетинг, ПР и рекламни кампании в национален и регионален мащаб и редица други.

С 20-годишния си опит и разрастващата се мрежа с над 750 пункта в цялата страна, "Еврофутбол" ООД е една от най-успешните компании за залагания върху резултати от спортни състезания и надбягвания с кучета.

Компанията налага и поддържа високи стандарти в управлението на продукта и информационните технологии, а също и в оборудване, обзавеждане и оформление на мрежата. Умелото съчетаване на строгите изисквания с широката свобода на действие, която „Еврофутбол" дава на своите франчайз партньори, са в основата на постигнатите високи резултати на търговската марка „Еврофутбол".

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.