• 20 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8359
  •  GBP / BGN 2.2843
  •  CHF / BGN 2.0205
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 12°C

Experian назначи нов оперативен мениджър на компанията за България

Experian назначи нов оперативен мениджър на компанията за България

/КРОСС/ Компанията отчете 11% ръст във финансовите резултати за последната фискална година

Петър Бънков е новият GDC Operations & Service Delivery Manager в Experian за България. Новата му роля ще изисква от него да бъде връзката между четирите направления на Experian в България – продуктова разработка, анализи, финанси и инженерна поддръжка със заинтересованите бизнес партньори в компанията.

„Ще се фокусирам върху подпомагането на по-нататъшното позициониране на Experian в България. Заедно с екипа ще разработим подобрения за оперативния модел и развитие на стратегическите отношения с всички заинтересовани страни“, заяви Петър Бънков.

Зад гърба си Бънков има над 20 години опит в ръководенето на системи за предоставяне на услуги и отчитането на приходи и разходи за международни IT компании и управление на над 400 души по цял свят. 10 години от професионалната си кариера е реализирал в Microsoft. Негово дело е разработката на успешния модел за обслужване на клиенти и бизнеса за цялостна поддръжка, който предоставя услуги за 12 държави в Югоизточна Европа.

След това ръководи бизнеса за поддръжка на компанията в 24 държави в Централна и Източна Европа. Преди да се присъедини към Experian Бънков е бил генерален мениджър за Sutherland България, където е управлявал операциите по бизнес процесите на EMEA клиенти като Dell, Cisco, McAfee и Allianz.

Назначаването на Бънков е част от стратегията на Experian за развитието на експертност и умения, които да отговарят на очакванията на клиентите в глобален план. През последните две години служителите в офиса на компанията в България се увеличават с 50%, а тенденцията на растеж се очаква да бъде продължена с 25-30% в следващите няколко години. Стратегията включва и изграждане на възможности за синергия и обмен на знания и опит, което на глобално ниво съдържа и ключови инвестиции в добавянето на нови източници на информация и резерв на значими бъдещи инициативи.

Experian отчете 11% ръст на приходите за Европа, Близкия изток и Африка, както и за Азиатско-Тихоокеанския регион. Компанията разшири своя B2B бизнес и отбеляза благоприятни тенденции при обслужването на клиенти през последната фискална година.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.