• 19 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8359
  •  GBP / BGN 2.2843
  •  CHF / BGN 2.0205
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Как се става инфлуенсър във Facebook – 8 практични съвета

Как се става инфлуенсър във Facebook – 8 практични съвета

/КРОСС/ Всеки иска да е известен. Всеки си задава въпроса как се става инфлуенсър във Facebook. Социалните мрежи предоставиха нискобюджетен вариант да постигнеш това само с уменията си, вместо с куп пари. Днес ще ви дам моите лични 8 съвета, които ще ви направят по-забележим във Facebook и то без да влагате дори 1 стотинка бюджет. Няма да ви говоря за корпоративна видимост, а за личностен брандинг (тук може книга да се напише, но за сега няма да го правя). Все пак използвайки личните си профили лесно можете да „закачите" хората и към корпоративни страници.

Отново обръщаме внимание, че не обичаме да говорим „по принцип", а наблягаме на „де факто" т.е. даваме практични съвети, а не такива от типа „Сглобете си совалка, но няма да ви даваме ръководство за това".

1. Аудиторията

Повече приятели означава по-голяма аудитория. Резонно начин да постигнем това е да сме по-активни и да предлагаме повече приятелства, за да достигат нашите послания до по-голям брой хора. Колкото повече хора, толкова по-висока вероятност за реакция от тяхна страна или както казват специалистите в тази област - по-високо ниво на ангажираност. Предлагайте смело приятелства, защото именно това е основната функция на социалните мрежи като Facebook - да сближават хората, както и да ги информират.

2. Статусите

Ако искате да ви забележат повече хора, то направете всички ваши статуси публични т.е. видими от всеки дори да не ви е в приятели. Така достигате до още по-широк кръг от хора, а така и до нови потенциални приятели.

3. Повторението

Тази техника не е моя, но наистина дава резултат. Един Гай Кавазаки например пуска едни и същи неща 3-4 пъти, за да могат да бъдат видени от максимален брой потребители. Преценете интервала на повторение, контекста и дали си струва да го правите. Публикувайте повторно само най-силните си статуси, за които вече сте сигурни, че хората ще реагират. Може пък да пуснете и добре забравени стари такива.

4. Коментарите

Забравете за лайкърите! Те не ви трябват! Трябват ви онези хора, които ще коментират или споделят вашите статуси. Те разнасят съзнателно или не вашите идеи и увеличават вашата популярност във Facebook. Фактите показват, че лайквате поне 5 пъти повече статуси, отколкото коментирате и 10 пъти повече, отколкото споделяте т.е. един коментиращ или „шервач" е доста по-ценен от един „лайкър" (в интервю за една телевизия бях използвал съпоставката пешки и кончета - доста добра метафора по този повод). Тук можете да използвате елементарни психологически техники, за да провокирате интерес - следване или отхвърляне на тренда, задаване на въпроси, Call-to-Action, дразнеща принципна провокация.

5. Интерактивност

Няма смисъл да искате хората да коментират, а вие да не го правите. Колкото по-бързо отговорите на коментара, толкова по-бързо ще можете да получите още един... и още един... и още един. Така провокирате доста широк интерес по отношение на дискусия и повишавате видимостта на своите статуси и идеи.

6. Хештагове

Използвайте най-силните хештагове, които са релевантни към съдържанието, което споделяте. Аз лично съчетавам нещата и класически пример е да нахраня Реформаторския Блок и да залепя един #ДАНСwithme хештаг, за да провокирам реакциите на сектата. Закачат се като маймунки на банани и дори не си дават сметка, че ви правят по-популярен и трупате подкрепа за това, че казвате това, което другите не са посмели.

7. Персонализация

Винаги се старая да честитя рождените или именните дни на моите Facebook приятели. В такива случаи винаги споменавам името им в статуса, за да се почувстват специални и ценени дори и да не си пишем често и да не се познаваме лично. Това е подход, който казва - ти си важен. Всеки обича да се чувства важен, нали?

8. Кражбата

Истината е, че ненавиждам този подход поне не от Facebook във Facebook. Редовно бивам ограбван и това вероятно е причината за това мое отношение. Все пак, ако вие сте по-безскрупулни, то можете например да отидете в някоя англоезична страница за снимки (о, да те винаги реагират на „красиви" или „мъдри" снимки - мейнстрийм, к'во да правиш) и да видите коя е събрала най-много лайкове, коментари и шервания. Задигате я. Пускате я при вас. Всички си мислят, че сте адски велик тип.

Източник: IdeaMax

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

аматьори

25.10.2013 18:24:06

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.