• 17 Юни 2024 |
  •  USD / BGN 1.8303
  •  GBP / BGN 2.3227
  •  CHF / BGN 2.0514
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 22°C

Рут Колева показа как се купуват гледания в Youtube

Рут Колева показа как се купуват гледания в Youtube

/КРОСС/ Певицата Рут Колева качи видео в собствения си профил в социалната мрежа фейсбук, с което показва как се купуват гледания в Youtube.

Ето какво написа Рут Колева (без редакция):

"За всички, които си мислят че гледанията в youtube на разни псевдо-певци/артисти (или подобни) са реални, ето ви един лек експеримент. Видеото беше по-дълго, но реших да го сбия в кратък текст и да ви покажа само нагледно "покупката" и как това нещо работи. Интернет потребителите (избощо) в България са под 4 милиона. Тук не визирам, възраст, пол, социален статус или елементарни неща като - предпочитания или музикален вкус (ако човек има изобщо влечение към музиката). С тия подробности, излиза че - На изпълнителя Х с 20 мил. гледания - всеки ИНТЕРНЕТ потребител в България, трябва да е гледал видеото поне 3-4 пъти. Нереално, а? Не думай. (Тук даже не броим, сваляния от торенти, Вбокс, spotify & iTunes). Сайтове като SMM kart, предлагат гледания в youtube от 0,50 цента до 500 долара (за 1 мил. гледания). Снимаш клип за 10 000 лв, за още 5 си купуваш 3 милиона гледания - и директно влизаш в ефира на всички Български Радио и ТВ станции. :) Честито - вече си звезда!"

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.