• 06 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8282
  •  GBP / BGN 2.2865
  •  CHF / BGN 2.0041
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 9°C

Любима ракия ще спонсорира 3 български сватби за втори път

Любима ракия ще спонсорира 3 български сватби за втори път

/КРОСС/ Кампанията „Просто кажи Да!" на „Пещерска" подкрепя българските обичаи

За втора поредна година „Пещерска отлежала" ракия организира кампанията „Просто кажи Да!". Благодарение на нея три двойки ще изпълнят мечтата си да сключат брак с голямo тържество. Избраните двойки ще получат награда от по 5000 лв. за организирането на специалното събитие, фотограф, оператор и пълни чаши за гостите на събитието.

Конкурсът продължава до 31 юли на специално разработената уебстраница www.justsayyes.bg, за да подкрепи запазването на българските ценности и традиции.

Всяка една двойка, която иска да сключи брак в рамките на 2017 година, може да вземе участие в играта, като се регистрира на сайта на кампанията. Желаещите трябва да качат описание на своята мечтана сватба и обща снимка. Добавянето на заснето видео пък носи допълнителни точки.

Колкото по-оригинално е съдържанието, толкова по-голям е шансът да влезете сред финалистите за голямата награда. Те ще бъдат определени от специално жури, в което участва актрисата Саня Борисова-Илиева, и ще бъдат официално обявени на 7 август.

„Вярваме в българското семейството и именно желанието да запазим семейните ценности ни мотивира да организираме второ издание на „Просто кажи Да!". Миналата година кампанията се радваше на огромен интерес и това ни кара да мислим, че много от двойките държат да запазят ритуала на българската сватба, но срещат финансови затруднения да го направят. Искаме да подкрепим тези млади хора и се надяваме все по-малко пречки да застават на пътя на любовта и мечтаната сватба", коментират от компанията производител.
В конкурса могат да се регистрират и "сватбари" - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска", като до края на играта ще бъдат раздадени общо 60 такива награди.

Миналата година инициативата събра близо 30 000 души и бяха разказани 600 истории за мечтаната сватба. Във Facebook цифрите от кампанията са още по-мащабни - 800 000 уникални потребители, 130 000 интеракции и 13 000 нови харесвания на страницата. Финансова подкрепа през 2016 г. спечелиха семействата Екзарови, Секулови и Георгиеви.

Данни от „Национален статистически институт" показват, че българите се женят все по-малко. През 2016 г. броят на сключените бракове е 26 803, което е с 917 по-малко спрямо предходната година. Едва 2% от хората, между 18 и 49 години са стигнали до това важно решение. В същото време се увеличават и разводите. Броят им през 2016 е 10 603 или със 107 повече от регистрираните през 2015. Една от причините двойките да не сключват официален брак е липсата на достатъчно финансови средства.

Ето защо „Пещерска отлежала" ракия реши за втора поредна година да подкрепи сватбите на три двойки и така да насърчи запазването на традициите и фундаменталните семейни ценности. Ракията остава сред най-предпочитаните алкохолни питиета за българина и задължително присъства на всеки негов празник, особено на сватбата.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.