-
13 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6672
GBP / BGN 2.2309
CHF / BGN 2.0956- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
TLC представя създаването на уникални булчински рокли в „Сватбена рокля по поръчка”
28 Май 2015 | 11:09
/КРОСС/ В новата поредица на TLC „Сватбена рокля по поръчка" зрителите ще се запознаят с Хайди Елнора - изключителната дизайнерка на сватбени рокли от Алабама. Хайди създава рокли по поръчка, а уникалната й линия „Създай булка" позволява на булки да направят своя собствена рокля, като добавят различни елементи към основния модел. Така те получават специален тоалет, но не на специална цена. За Хайди всички булки са специални. Тя ги дарява с уникални емоции и южняшкия си чар, а всичко това привлича огромни тълпи от клиенти в нейния салон. Вълнуващата поредица с участието на Хайди Елнора - „Сватбена рокля по поръчка" започва на 2 юни, 21 ч. по TLC.
Премиерният епизод на „Сватбена рокля по поръчка" представя булката Тиа, която иска да превърне роклята на мечтите си в реалност с помощта на Хайди Елнора и нейния екип. Летвата обаче е висока, след като осем от съотборниците на годеника й се сгодяват през последната година. За да изпъкне сред останалите бивши булки, Тиа поръчва не една, а две изцяло различни ролки за церемонията и приема, който ще я последва. Кайла е другата бъдеща булка, която представя премиерния епизод. Тя избира сватбената си рокля от линията на Хайди „Създай булка", където Хайди променя класически рокли според личните предпочитанията на младоженките.
Хайди Елнора има повече от 30 магазини в цяла Америка с международно присъствие, а роклите й са известни с качествената си изработка, внимание към детайла и с изключителната си женственост. Отличителният и иновативен подход на Хайди включва предлагането на разнообразие от рокли, от които булките да избират - от линиите „Хайди Елнора" и „hello darling" до възможността да направят собствената си рокля.
В следващия епизод Хайди Елнора стига до края на възможностите си, след като една булка иска да изглежда като руска принцеса. Разбере дали дизайнерката ще се справи със задачата на 2 юни по TLC.
TLC е един от най-популярните телевизионни канали в САЩ, насочен към жените. Каналът достига до над 99 милиона домакинства в Щатите и понастоящем е сред топ 10-те телевизионни канала, насочени към женската аудитория във всички изследвани демографски групи (жени между 25 и 54 години, жени между 18 и 49 години, жени между 18 и 34 години). Програмата на TLC включва предавания с лайфстайл насоченост, както и обхваща теми като кариерно развитие, готвене, заобикалящата ни среда, грижа за децата, подобрения в дома и завладяващи човешки истории.