• 20 Апр 2024 |
  •  USD / BGN 1.8359
  •  GBP / BGN 2.2843
  •  CHF / BGN 2.0205
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Honor впечатлява със 150% ръст на международните си продажби през първата половина на 2018 г.

Honor впечатлява със 150% ръст на международните си продажби през първата половина на 2018 г.

/КРОСС/Най-новият флагман Honor 10 достигна 3 милиона продажби в рамките на три месеца

Honor, водещият смартфон бранд на Huawei, регистрира невероятни резултати в световен мащаб през първата половина на 2018 г. Главният успех сред тях е забележително увеличение от 150% на годишна база на международните продажби извън Китай. Това постижение е още една стъпка, която приближава Honor към целта да влезе в топ 3 на най-добрите мобилни марки в световен мащаб през следващите пет години.

Флагманът на марката, Honor 10, е една от водещите причини за добрите резултати. Смартфонът регистрира вече над 3 милиона продадени бройки от пускането му на пазара преди няколко месеца и много позитивни отзиви сред потребителите. Honor 10 предлага две от най-големите иновации при смартфоните - двойна камера с изкуствен интелект (AI) и новаторски дизайн, включващ 3D стъклен гръб със зашеметяващо наномащабно оптично покритие. Интересни акценти от глобалния успех на Honor 10 са:
• Малайзия, където Honor 10 счупи рекорда за най-продавания флагман от онлайн търговеца на дребно Shopee.
• Франция, където Honor 10 стана вторият най-продаван смартфон онлайн и се нареди на шесто място в продажбите на дребно в ценовия диапазон 300-400 евро през май.
• Русия, където Honor 10 е най-продаваният смартфон в ценовия диапазон между 25 000 и 30 000 рубли и се нарежда в топ 5 на смартфоните в GfK Hitlist.
• Германия, където Honor 10 изпревари по продажби Honor 9 с над 100%.

„Щастливи сме да видим, че нашата отдаденост да въвеждаме уникални иновации и екстри за потребителите на ненадмината цена е оценена високо и посрещната с ентусиазъм от потребителите по цял свят - коментира Джордж Дзао, президент на Honor. Нашето силно представяне в световен мащаб през 2018 г. ни изпълва с оптимизъм, че ще успеем да постигнем целта си да влезем в топ 3 на най-добрите смартфон марки в света в рамките на следващите пет години".

Пазарните данни показват също, че Honor чупи рекорди и печели нови фенове на всички пазари. През май тази година Honor изпревари Apple и се превърна в смартфон марка номер 2 в Русия по обем на продажбите, след като беше на трета позиция предходните 13 месеца. Брандът е и най-бързо растящият търговец на смартфони в Индия с 300% увеличение на обема на продажбите и приходите през първата половина на 2018 г. Впечатляващи са и печалбите в Европа, като обемът на продажбите е нараснал с 200% в Испания.

Honor също така продължава да увеличава глобалното си присъствие, разширявайки продуктовото си портфолио в Югоизточна Азия, Близкия Изток и Латинска Америка, с нови премиери тази година в Индонезия, Тайланд, Виетнам, Филипините, Сингапур, Египет, Пакистан, Мексико и Колумбия.

В родната си страна Китай Honor продължава да бъде смартфон онлайн бранд номер 1. От януари до април 2018 г. Honor е регистрирал 18,07 милиона продадени бройки и е реализирал приходи от продажби в размер на 26,3 милиарда юани, според независимо маркетингово проучване на компанията Sino Market Research.

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.