• 22 Май 2019 |
  •  USD / BGN 1.7524
  •  GBP / BGN 2.2324
  •  CHF / BGN 1.7348
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София -2°C

15 малки стъпки за повече здраве

15 малки стъпки за повече здраве

/КРОСС/ Поддържането на добро здравословно състояние се крие в малките стъпки, които правим всеки ден за себе си. От чашата билков чай, до здравословната порция зеленчуци на всяко хранене, всяко нещо има значение, когато искаме да бъдем в добра форма.

Правила за здраве много, но дали не забравяме за някои? Като това да не пропускаме закуската, която не бива да е тестена закуска, да противодействаме на стреса, да внимаваме с вредните навици и т. н.

Всяка сутрин започвайте деня си с чаша вода с малко пресен лимонов сок добавен към нея.

Един или два пъти седмично си правете разпускаща сауна (ако нямате здравословни проблеми).

Правете си пресни зеленчукови сокове. Не забравяйте и за здравословните смутита, които могат да бъдат част от вашата диета.

Имате излишни мастни натрупвания около талията? Отървете се от тях, те са предпоставка за развитието на редица здравословни проблеми.

Приемът на витамини и минерали е от изключително значение за доброто здраве.

Една полезна добавка към вашите смутита и фрешове може да бъде спирулина или моринга на прах.

Намалете до минимум консумацията на пакетирани храни и сладкиши.

Медитирайте поне по 5 минути на ден.

Не забравяйте да прегръщате всеки ден любим човек, приятел. Така тялото ви отделя ендорфини, които ви карат да се чувствате щастливи, а щастието е здраве.

Прекарвайте достатъчно време сред природата.

Избягвайте храни с високо съдържание на захар, трансмазнини. Те причиняват дисбаланс на кръвната захар, което увеличава риска от диабет и други здравословни проблеми.

Прекарвайте обедната си почивка на открито, а не пред компютъра, ядейки.

Практикувайте йога или правете леки упражнения за разтягане.

Помислете за добавки с витамин D, ако не се излагате достатъчно на слънчева светлина и не консумирате добри количества храни богати на витамина.

Не забравяйте да добавите полезни подправки към ежедневното хранене, като джинджифил, куркума. Те са богати на важни антиоксиданти, подобряват храносмилането, подсилват имунитета.

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • реклама
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2019 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.

int(1)