• 11 Дек 2025 |
  •  USD / BGN 1.6697
  •  GBP / BGN 2.2350
  •  CHF / BGN 2.0956
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 0°C

Втори печеливш в играта на ЧЕЗ „Академия Енергия"

Втори печеливш в играта на ЧЕЗ „Академия Енергия"

/КРОСС/ През тази седмица стана известен и вторият печеливш в онлайн играта на ЧЕЗ за разумно и отговорно потребление на енергия „Академия Енергия".

Жребият определи портативен DVD плеър да получи Емилия Елореева от София.

Заедно с още 274 участници, играли активно пет дни в периода 9-15 декември 2013 г., тя доби право да участва във втората седмична класация на играта.

Играта на ЧЕЗ „Академия Енергия" представлява виртуален дом, в който участниците се стремят да постигнат висока енергийна ефективност като модернизират електроуредите в него и ги използват рационално, съобразно техните предимства. Всеки играч избира свой герой, с който ще работи и ще се забавлява, като се стреми да оптимизира разхода си на енергия. При всяко влизане в играта се появява съвет за разумно използване на електроенергията, а на всяко трето влизане, до изчерпване на заложения брой - въпрос, чийто правилен отговор носи допълнителни ресурси.

„Много се радвам за страхотната награда, която спечелих. За играта научих от познати. Инициативата ви е изключително положителна, тъй като по интересен и забавен начин се представят начини за реално спестяване на електроенергия. Повечето от съветите, които давате в играта, прилагам реално в домакинството си. Вкъщи всички електроуреди са клас „А", използваме енергоспестяващи крушки, сменихме дограмата и санирахме жилището си. Бих препоръчала на близките и познатите си да играят в „Академия Енергия" и да спазват съветите които им давате, за да използват по-ефективно електроенергията", сподели при уведомяването си за наградата Емилия Елореева.

„Най-искрено поздравявам втората печеливша участничка в играта на ЧЕЗ - Емилия Елореева. „Академия Енергия" е отворена за всички български граждани, не само за клиентите на ЧЕЗ. Това е така, защото ние вярваме, че отговорното потребление на електроенергия е кауза, около която трябва да се обединим. Все още много хора не са достатъчно добре информирани за ползите от пестенето на енергия или нямат създадени навици. Именно това се опитваме да направим с онлайн играта, която стартирахме на 2 декември - по забавен и достъпен начин да насочим потребителите как ефективно да намалят сметките си за електроенергия" каза Зорница Йорданова - Директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите" в „ЧЕЗ Електро България" АД.

Всеки, който се регистрира на www.energyacademy.bg и играе редовно до 2 март 2014 г., участва в тегления за една от 17-те награди - 13 седмични, 3 месечни и една поощрителна - телевизор, готварска печка, лаптоп или система за домашно кино. Печелившите се определят на лотариен принцип сред участниците, постигнали най-добри показатели.

ЧЕЗ уведомява печелившите в седмичните и месечни класации лично, а информация за класацията се публикува на сайта на играта.

Досега в играта са регистрирани 2702 участника. Във временната месечна класация до днес участват над 190 души - активни пет дни от седмицата и постигнали най-ниско ниво на консумация на електроенергия. Първите 20 от тях в края на декември ще се борят за една от трите големи, месечни награди в играта.

 

 

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2025 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.