• 20 Май 2024 |
  •  USD / BGN 1.8036
  •  GBP / BGN 2.2826
  •  CHF / BGN 1.9846
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София 13°C

Китайци създадоха игра, имитираща "усещане на смърт"

Китайци създадоха игра, имитираща "усещане на смърт"

/КРОСС/ Скоро на пазара ще се появи игра, чиито автори твърдят, че ще удовлетвори любопитството за това какво е да умреш. Играта се казва Samadhi - 4D Experience of Death (Самадхи - 4D Усещане за смърт). Това е нещо като стая на смъртта, в която се използват драматични специални ефекти, за да приближи играчите до реалното усещане за умиране, разказва CNN.

При презентацията, която е предвидена за началото на септември в Шанхай играчите ще бъдат предизвикани да се включат в серия от изпитания, за да избегнат да бъдат убити. Загубилите ще бъдат кремирани - или поне ще трябва да легнат в ковчега, с който тялото на умрелия „се транспортира" до пещта при кремация. Специалните ефекти ще симулират усещанията на хората през целия процес на изгарянето - или поне предположението за тези усещания на авторите на играта. След "кремацията" играчите преминават в мека, кръгла капсула, която напомня утроба и това представлява тяхното "прераждане", предава КлубZ.

Създателите на играта не били никак сигурни какъв ще е интересът към особената им игра на умиране. За да видят как ще се продава идеята им, те отначало провели кампания за събиране на средства. За три месеца вече имали 67 хил. долара, което превишавало нужните им пари. „Оказа се, че много хора в Китай са любопитни за смъртта", казват те.

Двамата създатели на играта се надяват преживяването от играта да накара хората да си задават въпроси за това какво правят с живота си и да ги насочи към идеята да се изправят пред смъртта по свой собствен начин, обясняват те пред CNN.

ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай
  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2024 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.