-
10 Дек 2025 |
USD / BGN 1.6807
GBP / BGN 2.2391
CHF / BGN 2.0840- Радиация: София 0.11 (µSv/h)
- Времето:
София 0°C 
Panasonic доставя аудио-видео оборудване на Зимните олимпийски игри Сочи 2014
14 Февруари 2014 | 12:33
/КРОСС/ Panasonic Corporation, световният TOP*1 спонсор в категорията аудиовизуално (AV) оборудване, обяви, че е предоставил техника от най-висок клас на 22-рите зимни олимпийски игри, които се провеждат в Сочи, Русия от 7 до 23 февруари 2014 (Sochi 2014 Olympic Winter Games). Panasonic е в партньорство с Международния олимпийски комитет (МОК), Олимпийския организационен комитет на Сочи и Olympic Broadcasting Services (OBS), за да предостави силна подкрепа на Олимпийските игри в Сочи.
Panasonic достави многобройно оборудване на местата, където се провеждат състезанията и на съоръженията, свързани с Олимпиадата, различни аудиовизуални продукти, включващи широки LED екрани, аудио системи, предавателно оборудване, проектори, телевизори VIERA и HD техника за визуална комуникация. Заедно с това, доставката на Panasonic на охранителни камери за Сочи олимпийски зимни игри е най-голямата в историята на Олимпиадата и осигуряването на широки LED екрани е най-голямото правено някога за Зимни олимпийски игри.
В допълнение, като ново начинания на компанията, Panasonic записва в 4К формат церемонията по откриването, която се провежда в Олимпийския парк в сътрудничество с МОК и OBS, които ще бъдат използвани като собствена видео продукция на компанията.
За да реализира своята концепция "Сподели страстта" /"Sharing the Passion" чрез доставеното оборудване и спонсорски дейности, Panasonic, с напредналите си технологии за излъчване, ще достави страстта, напрежението и вълнението на най-добрите спортисти в света, както и емоцията предизвикани от тяхното представяне не само на местата на състезанията, но и на зрителите по целия свят.
Доставено AV оборудване
LED Large Screens Displays 1,727 m2
Professional Audio Systems 16 venues
TV monitors 4,993 units
Security Camera Systems 6,903 units
Projectors (including DLP*2 projectors) 207 units
P2HD Cameras 114 units
P2HD Recorders 100 units
Others HD Visual Communication equipment 89 set
Бележка: Включва съоръжения във връзка с Олимпиадата, като Олимпийското село, Медиа център, Организационния комитет.
1. „TOP" позиция за „Олимпийски партньор" означава олимпийски спонсор от най-висок ранг в света. Panasonic е „TOP" спонсор откакто програмата е представена за първи път и е единствената японска компания. Panasonic подписва договор за „TOP" спонсор с МОК през 1987 в съгласие с духа на олимпийското движение, което има за цел да постига мир по света.
От провеждането на зимните олимпийски игри в Калгари през следващата година след подписването, Panasonic имат 25 годишен принос в олимпийските игри като „TOP" спонсор в категорията за аудиовизуалното оборудване..
Panasonic вече има договор за „TOP" спонсор до олимпийските игри в Рио де Жанейро през 2016.
Panasonic ще продължи да допринася за успеха на олимпийските игри със своите върховни технологии, базирани на концепцията на слогана на компанията „Сподели страстта" да споделя страстта на олимпийските игри с хората по целия свят.
2. DLP е запазена марка на Texas Instruments Inc.
За Panasonic
Panasonic Corporation е световен лидер в разработката и производството на електронни технологии и решения за клиенти в жилищната, нежилищната, мобилната и за персонално приложения индустрия. От основаването си през 1918, компанията се разраства в глобален мащаб и сега има над 500 консолидирани компании по цял свят, регистрирайки общи нетни продажби от 68 милиарда Евро за годината, завършила на 31 март 2013 г. Решена да търси нови стойности чрез иновации в отделните обособени линии, компанията се стреми да създава по-добър живот и по-добър свят за своите клиенти.