• 21 Март 2019 |
  •  USD / BGN 1.7176
  •  GBP / BGN 2.2572
  •  CHF / BGN 1.7295
  • Радиация: София 0.11 (µSv/h)
  • Времето:  София -2°C

Йога съвети за зимата

Йога съвети за зимата

/КРОСС/ Бързи йога и лайфстайл съвети, които да ти помогнат да се справиш с някои основни проблеми през сезона и да те накарат да се радваш повече на зимата.

Нищо не може да се сравни с усещането да се сгушиш в одеалото си в някоя студена зимна утрин. Събуждайки се лениво с чаша горещо кафе, поглеждайки през прозореца се наслаждаваш на мъглата, или похапваш ядки, а вечерите прекарваш с приятели. Зимата винаги носи със себе си тези сладости. Въпреки това тя също е придружена от суха кожа, напукани устни, болки в тялото, настинка, кашлица, вирусни инфекции и ставни болки. Да не забравяме също глупавото и мрачно чувство, което е нежелан дар от времето навън.

Йога може да бъде твоята допълнителна защита тази зима, осигурявайки ти енергия и сила, с които да пребориш инфекциите. Ето няколко йога съвета, с които можеш да се насладиш напълно на зимния сезон.

1. Поддържай топлина
Колкото и изкушаваща да изглежда идеята да поспиш повече, не пропускай дневната си йога практика. Това ще ти помогне да се стоплиш и ще те предпази от болки и скованост в ставите. Започни деня си с няколко кръга на Сурия Намаскар(Поздрав към слънцето), последвания от няколко загряващи упражненя. Също така включи Сукшма Вяаям в своята практика. Това ще ти помогне да предотвратиш сковаността в ставите, често срещана през зимата особено при възрастните хора.

2. Дръж болестите далеч
Зимата идва и е последвана от настинка, кашлица, вирусни инфекции и др. Редовната йога практика помага на тялото да повиши имунитета си, така че да държи болестите далеч от теб.
Практикуването на пранаями (дихателни упражнения) помага да изчистиш задръстванията в гръдния кош, които се срещат често през зимата и повишават имунната система. Това е най-добрият сезон за Сурия Бхедана (Правилно носово дишане). Капал Бхати Пранаяма също загрява тялото и е добра практика за зимата. Опитай и Джал Нети, древна йога техника, преподавана в курса Изкуството да живееш - част 2, за да пребориш алергиите през зимата.

3. Победи тъгата
Мрачното време навън автоматично хвърля сянка и върху нас без причини, и ние често се чувстваме без настроение и в летаргия. Отдели с ивреме да медитираш. Работи като мигновена промяна в настроението и можеш да видиш разликата веднага! Добра идея е да седнеш със затворени очи за няколко минути, когато приключиш дневната си йога практика. Медитацията е чудесен старт на деня, подготвайки те да го посрещнеш със сила и усмивка.

4.Наслаждавай се, но гори калории
Зимата е перфектното извинение да се тъпчем с безброй вкустоии, както солени така и сладки. Въпреки това не позволявай заради това извинение да качиш килограми. Яж каквото ти се яде, но бъди сигурен че гориш калории с някои активни йога асани или разтягания, които да ти помогнат да намалиш теглото си, докато тонизират и вътрешната част на тялото.

 

реклама
ВАШИЯТ FACEBOOK КОМЕНТАР
ВАШИЯТ КОМЕНТАР
Вашето име:
Коментар:
Публикувай

Анонимен

За зимата не се питат йогите, които пукат от горещина, а се питат ескимосите. И не се питат ескимосите как се отглеждат камили.

12.01.2019 11:20:04

  • ПОСЛЕДНИ НОВИНИ
    БЪЛГАРИЯ
    ИКОНОМИКА
    ПОЛИТИКА
  • реклама
  • ОПЦИИ
    Запази Принтирай
    СПОДЕЛИ
    Twitter Facebook Svejo
    Вземи кратка връзка към тази страница

    копирайте маркирания текст

  • реклама

БЪЛГАРИЯ СВЯТ РУСИЯ ПОЛИТИКА ИКОНОМИКА КУЛТУРА ТЕХНОЛОГИИ СПОРТ ЛЮБОПИТНО КРОСС-ФОТО АНАЛИЗИ ИНТЕРВЮТА КОМЕНТАРИ ВАЛУТИ ХОРОСКОПИ ВРЕМЕТО НОВИНИ ОТ ДНЕС НОВИНИ ОТ ВЧЕРА ЦЪРКОВЕН КАЛЕНДАР ИСТОРИЯ НАУКА ШОУБИЗНЕС АВТОМОБИЛИ ЗДРАВЕ ТУРИЗЪМ РОЖДЕНИЦИТЕ ДНЕС ПРЕГЛЕД НА ПЕЧАТА ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ ТЕМИ И ГОСТИ В ЕФИРА ПРАВОСЛАВИЕ


Copyright © 2002 - 2019 CROSS Agency Ltd. Всички права запазени.
При използване на информация от Агенция "КРОСС" позоваването е задължително.
Агенция Кросс не носи отговорност за съдържанието на външни уебстраници.

int(1)